Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی جشنواره، امیر عابدی مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار از سوی متقاضیان برای شرکت در این رویداد گفت: متقاضیان می‌توانند تا شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ آثار خود را  روی لوح فشرده از طریق پست پیشتاز یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ایمیل tehranmobarak@theater.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ارسال و پس از دریافت کد رهگیری، با مراجعه به تارنمای https://tehranmobarak.theater.ir/ اقدام به ثبت نام کنند.

عابدی افزود: مهلت شرکت در این رویداد با توجه به شرایط تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا که منجر به پدید آمدن وضعیتی تا پیش از این تجربه نشده و متفاوت با سال‌های گذشته شده است و نظر به درخواست متقاضیان، تمدید شد.

مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک که به مدیریت امیر عابدی برگزار می‌شود مختص عکس آن دسته از نمایش‌های عروسکی است که در بازه زمانی اول اردیبهشت ۹۵ تا اول دی ۹۹ در داخل کشور، در قالب اجرای عمومی، جشنواره‌ها یا دیگر رویدادهای داخلی روی صحنه رفته باشد.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم واقع است.

 در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری زنده‌یاد گلزار محمدی و مدیریت اجرایی مهدی حاجیان در اسفندماه سال جاری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 5105877 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک نمايشگاه عكس مسابقه عکاسی امیر عابدی قاسم سلیمانی تئاتر ایران شبکه پنج سیما چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت فیلم سینمایی فیلم کوتاه شبکه سه سیما موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی حضور هنر ایران در جهان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر عکاسی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مسابقه که کار مشترک تلویزیون اینترنتی کتاب و شبکه کودک است هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ پخش می‌شود.
برنامه و مسابقه تلویزیونی کتاب شیرین با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده و «قصه‌های شاهنامه» نیز به آن اضافه شده است.

میترا لبافی گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی