Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

شبکه المیادین گزارش داده است: رهبران گروه های مدنی برای دور تازه اعتراضات گسترده و قدرتمند بعد از سال نو علیه وضعیت معیشتی و اجتماعی و اقتصادی برنامه ریزی کرده اند.

این شبکه در گزارشی دیگر تأکید کرده است: اردوغان برای ماجراجویی های بیشتر در سال ۲۰۲۱ آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الدیار عنوان کرده است: لبنان آخرین کشور عربی است که به واکسن کرونا دسترسی پیدا می کند. چرا لبنان مثل امارات و ترکیه، واکسن از چین نگرفت؟

تارنمای المدن هم در مطلب خود آورده است: احتمال وقوع عملیات امنیتی اسرائیل از نوع حمله به اهداف حزب الله یا ترورهای هدفمند در برهه کنونی وجود دارد.

پایگاه النشره عنوان کرده است: ممکن است پرونده تشکیل دولت در لبنان پس از تعطیلات سال نوی میلادی و بعد از روی کار آمدن دولت «جو بایدن» در آمریکا در تاریخ ۲۰ ژانویه نیز تا مدت‌ها به نتیجه نرسد.

این پایگاه همچنین با انتشار یک تیتر اعلام کرده است: کنیست ۲۴؛ نتانیاهو با راستگرایان تندروتر روبروست.

کد خبر 5105880 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان دولت لبنان رسانه های لبنان ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ قاسم سلیمانی روسیه ویروس کرونا عادی سازی روابط با اسرائیل فلسطین لبنان ایران انگلیس مغرب عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد