Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:10:05 GMT

سند مدیریت و بازتولید در حوزه امنیت تدوین شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۲۵۰۵

سند مدیریت و بازتولید در حوزه امنیت تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: مدیریت قوی اسلامی، انقلابی و مردم‌داری نشان از درجه بالای معرفتی، خدمت بالای انقلابی و مدیریتی است.

وی از تدوین نقشه جامع پیشگیری از حوادث طبیعی در استان بوشهر خبر داد و گفت: توجه به نقشه جامع پیشگیری از حوادث طبیعی در عرصه امنیت استان بوشهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری بابیان اینکه نگاه مدیریتی باید مردم‌داری باشد اضافه کرد: باید خدمت به مردم و مردم‌داری دغدغه اصلی مسئولان اجرایی باشد.

امنیت مرزبانی باید به سمت مرزبانی الکترونیکی هدایت شود

امام جمعه بوشهر با تأکید بر نقش مهم امنیت مرزبانی تصریح کرد: امنیت مرزبانی باید به سمت مرزبانی الکترونیکی هدایت شود و استفاده از سیستم‌های نوین در این حوزه امری مهم و ضروری است.

صفایی بوشهری، با تأکید بر استفاده از فرصت‌ها و بهره‌مندی از مدیریت فرصت محور برای رسیدگی به مشکلات افزود: در راستای استفاده از فرصت‌ها، نقشه جامع پیشگیری از حوادث طبیعی و لایه‌های مختلف تدوین‌شده و تهیه این نقشه و سند در عرصه امنیت باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در حوزه امنیت، امور اجتماعی، فرهنگی یکی از استان‌های تراز اول است تصریح کرد: در حوزه امنیت باید سند مدیریت، نظارت و بازتولید آن تدوین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وقوع سیل در دشتستان، گناوه و دیلم بیان کرد: در این راستا مسئولان و گروه‌های جهادی خوش درخشیدند و اکنون مردم سیل‌زده، مسئولان را در کنار خودشان می‌بینند.

خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان بوشهر باید شتاب بیشتری بگیرد

صفایی بوشهری بابیان اینکه خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان بوشهر باید شتاب بیشتری بگیرد تأکید کرد: در این راستا خدمات گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج، نهادهای انقلابی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مسئولان اجرایی و محلی

قابل‌تحسین است.

خدمات‌رسانی به مردم در استان بوشهر موردتوجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: فضای خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های گوناگون استان بوشهر مهیا است که باید این مهم موردتوجه قرار بگیرد.

کد خبر 5105893

منبع: مهر

کلیدواژه: صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ویروس کرونا بارش برف قاسم سلیمانی شیراز گرگان آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی خدمات رسانی صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حالت آماده باش قرار گرفت .

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی و اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری با حجم بالا توأم با رعد و برق و در برخی نواحی صاعقه و بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب تا عصر روز جمعه، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هرگونه آب افتادگی در سطح شهر به‌صورت آماده باش درآمد.

وی افزود: تمامی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در سطح شهر به‌صورت آماده باش مستقر شده است؛ این شرایط تا برگشتن وضعیت عادی ادامه دارد.

کد خبر 751599

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها