Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین سمینار ملّی نقشه جامع مدیریت اسلامی با موضوع «مبانی معرفت شناسی و مفاهیم اساسی نقشه جامع مدیریت اسلامی» با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران مدیریت اسلامی حوزه علمیه و دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین سمینار ملّی نقشه جامع مدیریت اسلامی با موضوع «مبانی معرفت شناسی و مفاهیم اساسی نقشه جامع مدیریت اسلامی» و با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران مدیریت اسلامی حوزه علمیه و دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمینار به همت دکتر علی رضاییان (چهره ماندگار مدیریت ایران) و با همکاری مشترک انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه علامه طباطبائی،  دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر کشور برگزار می‌گردد.

سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیز با موضوع سیر تحول نهاد علم در اسلام و غرب ، در افتتاحیه این سمینار سخنرانی خواهد کرد.

اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند در زمینه مدیریت اسلامی می‌توانند جهت ثبت نام در این سمینار، حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ به پایگاهhttp://mgt.ihu.ac.ir  مراجعه و فرم سمینار را تکمیل و ارسال نمایند.

ثبت نام در این سمینار رایگان بوده و برای کلیه شرکت کنندگانی که پیش از برگزاری سمینار ثبت نام نموده‌اند، گواهی معتبر با امضای ریاست سمینار صادر خواهد شد.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقشه جامع مدیریت اسلامی مدیریت اسلامی نقشه جامع مدیریت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش­ جام جم آنلاین، چندین دهه است که ایالات متحده مانند این روزها صحنه تظاهرات دانشجویان نبوده است. نقطه های قرمزی که روی نقشه مشخص شده، آن دسته از دانشگاه های آمریکا است که پلیس به آن ها حمله ور شده و تعدادی از دانشجویان و اساتید را بازداشت کرده است اما نقاط زردی که روی نقشه روشن شده، مربوط به دانشگاه هایی است که صحنه اعتراضات بوده اما موردی از برخورد خشن پلیس در آن ها ثبت نشده است.

این تظاهرات بی سابقه به منظور اعلام همبستگی با مسئله فلسطین به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده در سراسر آمریکا راه یافته است اما تظاهرات در برخی از این دانشگاه ها قوی تر و تاثیرگذار تر بود.

دانشگاه اوهایو در ایالت اوهایو در شرق آمریکا شاهد یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده بود و عده ای از این دانشجویان بازداشت شدند.

دانشگاه جرج واشنگتن: در نیویورک محوطه دانشگاه جرج واشنگتن مملو از چادرهایی بود که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آن ها را نصب کردند. به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نشد.

دانشگاه مینه سوتا: در شمال ایالات متحده دانشجویان دانشگاه مینه سوتا به تظاهرات حمایت از فلسطین ملحق شدند و توقف نسل کشی را خواستار شدند.

دانشگاه کالمر: در ایالت تگزاس دانشجویان دانشگاه کالمر به تظاهرات ادامه دادند. این دانشگاه شاهد بازداشت هایی بود که باعث نشد دانشجویان دیگر تظاهرات را از سر نگیرند.

دانشگاه آتلانتا: در دانشگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خشونت شدید بود. نیروهای امنیتی  عده‌ای از دانشجویان و اعضای هیئت علمی را بازداشت کردند اما این بازداشت ها تظاهرات و خیزش اعتراضی را در این دانشگاه متوقف نکرد.

دانشگاه کلمبیا: مهم‌ترین دانشگاهی که صحنه تظاهرات دانشجویی بود و در این تظاهرات پیشرو بود، دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه شب و روز به برگزاری تظاهرات ادامه می دهند و بازداشت ها سبب نشده است به تظاهرات ادامه ندهند.

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد