Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:05:48 GMT

مرگ دلخراش همه سرنشینان یک پژو!

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۲۸۲۵

مرگ دلخراش همه سرنشینان یک پژو!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۳ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی براثر تصادف با یک دستگاه کامیون در محور "طالخونچه به بروجن" خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری بیان داشت: ماموران پلیس راه اصفهان- شیراز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف فوتی در محور "طالخونچه به بروجن" بلافاصله برای بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی با یک دستگاه کامیون تصادف کرده که در این حادثه دلخراش راننده به همراه همسر و فرزند ۱۲ ساله اش بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس علت اصلی این حادثه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز از سوی سواری پژو آردی تشخیص داده شد.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه سبقت گرفتن در راه‌های دوطرفه ممنوع است گفت: از رانندگان می‌خواهیم که از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و جان خود و سرنشینان خودرو را فدای کمی زودتر رسیدن نکنند.

پربیننده ترین اولین تصاویر از کوهنوردان یخ بسته تهران! لحظه وقوع بهمن در جاده دربندسر شمیرانات +فیلم کیف‌قاپی زوج جوان برای تأمین هزینه‌های زندگی ۳کشته و ۵مصدوم در حادثه بهمن تهران جشن تولد رنگ خون گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف حوادث تصادف مرگبار اخبار حوادث یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی