Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد بازدیدکنندگان و مراجعان روزانه به پرتال جامع علوم انسانی برای نخستین بار از زمان فعالیت این پرتال از مرز یک‌صد هزار نفر گذشت و در نیمه دوم آذر ماه تعداد بازدید روزانه از این پرتال به بیش از ۱۱۶ هزار نفر رسید.

پرتال جامع علوم انسانی http://ensani.ir/fa به‌عنوان تنها بانک اطلاعاتی کشور با دسته ‎ بندی موضوعی در بیش از سه هزار و ۳۰۰ زیرشاخه علوم انسانی و اسلامی، تاکنون اقدام به بازانتشار نسخه الکترونیک بیش از ۳۵۵ هزار مقاله تمام متن از حدود یک‌هزار و ۴۰۰ نشریه‌ی علمی کشور در قالب بیش از ۴۰ هزار شماره مجله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود بیش از ۳۵۵ هزار مقاله تمام متن که باعث مراجعه مداوم اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به یافته‌های پژوهشی به پرتال جامع علوم انسانی شده، این پرتال را به محل مناسبی برای معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای علمی از جمله مقالات، کتب و دوره‌های آموزشی کرده است.

پرتال جامع علوم انسانی تاکنون اقدام به درج دو فراخوان برای ثبت نشریات حوزه علوم انسانی و اسلامی و همچنین فراوان درج مقالات میان رشته‌ای نشریات در پرتال کرده است.

ویژگی‌های ممتاز پرتال جامع علوم انسانی

رایگان بودن، دسترسی به محتوای تمام‌متن، دسته‌بندی موضوعی مطالب، سهولت دسترسی از طریق فیلترهای موجود نظیر: منبع منتشر کننده، نام نویسنده، سال انتشار، درجهd علمی مطلب، موضوع مقاله و … در کنار سرعت مناسب دسترسی به محتوا و روزآمدی که از ویژگی‌های ممتاز پرتال جامع علوم انسانی ( http://ensani.ir/fa) محسوب می‌شود، فضایی را فراهم آورده که میزان مراجعات به پرتال روزبه‌روز در حال افزایش است.


همچنین در رتبه‌بندی پربازدیدترین وب‌سایت‌های مراجعه شده توسط کاربران ایرانی که از سوی وب سایت معتبر Alexa منتشر می‌شود، پرتال جامع علوم انسانی در رتبه ۳۶۶ قرار گرفته که رتبه قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.


پرتال جامع علوم انسانی با در پیش گرفتن برنامه‌ریزی مناسب امکان دسترسی آسان به تحقیقات را فراهم ساخته که این امر ضمن کمک به پیشرفت علمی، باعث افزایش استناددهی محققان ایرانی نیز می‌شود.

نشریات علاقه‌مند می‌توانند درخواست عضویت خود را از طریق نشانی http://ensani.ir/fa/form/۱/ در پرتال ثبت کنند.

کد خبر 5105765

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی علوم انسانی اسلامی قاسم سلیمانی معرفی کتاب سازمان سمت ادبیات جهان نقد کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ترجمه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ ایتالیا جشنواره شعر فجر پرتال جامع علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند