Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@14:03:09 GMT

راننده جنجالی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۲۹۶۲

راننده جنجالی دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، چند روزی است فیلمی در فضای مجازی از یك تصادف منتشر شده كه با واكنش كاربران فضای مجازی همراه بوده است.

در این فیلم، راننده خودروی ام‌وی‌ام سفیدرنگ بعد از برخورد با یک عابر پیاده و تصادف با چند خودروی دیگر، متواری می‌شود. بررسی فیلم مشخص كرد، حادثه یكم دی‌ماه امسال در محله گوهردشت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجروح حادثه که مرد 43 ساله‌ای بود، به بیمارستانی در كرج منتقل شد، اما شامگاه چهارشنبه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

پرونده برای شناسایی راننده فراری به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز ارسال شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودروی ام‌وی‌ام صبح روز یكم دی از پمپ بنزینی در محله گیشای تهران سرقت شده بود.

عصر همان روز مالك خودرو، با دیدن اتفاقی خودرویش در پمپ‌ بنزینی در كرج، از مردم برای دستگیری سارق درخواست كمك می‌كند و سارق برای فرار ابتدا با عابر و بعد چند خودرو تصادف كرده و از محل دور می‌شود.

پلاك خودرو در اختیار تیم‌های پلیس قرار گرفت كه چند ساعت بعد رها شده در خیابان پیدا شد.

در ادامه هویت سارق شناسایی شد. مرد 32 ساله سابقه سرقت‌های متعدد داشت و تحت تعقیب مراجع قضایی هم بود.

با شناسایی مخفیگاه متهم در مهرشهر كرج، ماموران او را با شلیك تیرهوایی دستگیر كردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم فوق‌لیسانس كامپیوتر دارد و یك شركت هم در این زمینه دارد.

سرهنگ محمدنادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز با بیان این‌كه متهم در بازجویی‌های صورت‌گرفته به جرم خود اعتراف كرده است، افزود: تحقیقات درخصوص سایر جرایم ارتكابی متهم ادامه دارد.

وی افزود: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 3 كرج، چهره متهم بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سارق راننده فراری تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند