Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان اهر گفت: برای خروج از وضعیت فعلی و مقابله قاطع با اشخاصی که اقدام به تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض مصوبات و تصمیمات ستاد ملی کرونا می‌کنند دارای اهمیت است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از وظایف مصرح دستگاه قضا در اصل ۱۵۶ قانون اساسی، اظهار داشت: اتخاذ تصمیمات مهم و حساس مدیریتی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شرایط فعلی بسیار ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی که از توصیه‌های اکید دینی و فرهنگی و ضرورت‌های فعلی جامعه است، افرود: برای خروج از وضعیت فعلی و مقابله قاطع با اشخاصی که اقدام به تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض مصوبات و تصمیمات ستاد ملی کرونا می‌کنند دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اقدام ویژه دادگاه عمومی بروات کرمان برای ارتقاء نظم و امنیت پایدار و حفظ حقوق عامه

رییس دادگستری شهرستان اهر گفت: دستگاه قضا به هیچ شخصی اجازه تهدید جامعه را چه از نظر سلامت جمعی و چه امنیتی نخواهد داد و با خاطیان در تمامی عرصه‌ها برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز اجرای دقیق مصوبات ملی ستاد مقابله با کرونا و همکاری مؤثر و یاری دهی به تلاشگران حوزه درمان و سلامت که در دستگاه قضائی در قالب صدور مجازات‌های تکمیلی به شکل ارائه خدمات عمومی در بخش سلامت متبلور شده است را خواستار شد و به بیان نقطه نظرات و راهکار‌های عملی مبارزه با این همه گیری و کنترل آن پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری شهرستان اهر برخورد با مخلان امنیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس دادگستری شهرستان اهر برخورد با مخلان امنیت شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد