Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:04:59 GMT

نذر ۲۰۰۰ بسته معیشتی به نیت حاج قلسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۴۲۸

نذر ۲۰۰۰ بسته معیشتی به نیت حاج قلسم سلیمانی

رزمایش کمک‌های مومنانه به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته برای هدیه به نیازمندان و قشر آسیب پذیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵، اسماعیل قضات لو رئیس فرهنگسرای خاوران در این خصوص بیان کرد: عاشقان و سربازان سردار در این روزها که ویروس کرونا بر آسایش و آرامش مردم سایه انداخته و جان‌شان را تهدید می‌کند هم قسم شده‌اند تا برای شکست این دشمن تا پای جان مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سفارش همیشگی حاج قاسم، کمک به محرومان بود. سردار خستگی‌ناپذیر سفارش می‌کرد وقتی بحرانی پیش می‌آید و مردم در گرفتاری هستند، خوب بررسی کنید و ابتدا به کمک آن‌هایی بروید که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.به همین منظور قرارگاه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها که از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت کاملا مردمی با تولید بیش از چهار میلیون ماسک در فرهنگسرای خاوران آغاز به کار کرد، هم اکنون در ویژه برنامه‌ی نذر سردار با توزیع بیش از  ۲۰۰۰ بسته‌ی معیشتی به نام شهید سلیمانی در بین نیازمندان، ضمن بهبودی شرایط، فرصت‌های قابل توجهی برای تامین معیشت نیازمندان فراهم آورده است.


قضات لو خاطرنشان کرد: این برنامه روز پنجشنبه ۱۱دی ماه ساعت ۱۳ در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب که ملت شریف ایران را به حضور پر نشاط و گسترده‌ در مسابقه معنوی کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب دیده فراخواندند، با حضور مقامات لشکری و کشوری و جمعی از خانواده معظم شهدا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • عکس/ جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان