Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام در راستای حمایت از ارتقای کیفیت بهداشتی تخم‌مرغ و با هدف توجه به سلامت افراد جامعه همگام با سطح کشور انجام می‌شود.

دکتر محمود قربان‌زاده افزود: در قالب این طرح تخم‌مرغها در اندازه های مختلف به طور مثال  ۶ تایی، هشت تایی و یا ۹ تایی بسته‌بندی می‌شوند و فروش آن به صورت فله‌ای و خارج از یخچال ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناسنامه دار کردن تخم‌مرغ تولیدی و همچنین رعایت زنجیره سرد در نگهداری تخم مرغ از جمله اهدافی است که با بسته‌بندی یخچالی محقق خواهد شد چراکه امکان فاسد بودن و شکسته‌شدن تخم مرغهای بدون شناسامه و فاقد بسته‌بندی وجود دارد.

او تاکید کرد: تخم‌مرغ باید در دمای صفر تا چهار درجه یخچال نگهداری شود.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: این اقدام بر اساس سند برنامه ملی ارتقای کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ و به دنبال اقدام مشترک سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است.

علی اصغر حسنی افزود: بدین منظور عرضه تخم‌ مرغ در تمامی فروشگاهها و مراکز عرضه تخم‌مرغ استان خراسان رضوی به صورت بسته‌بندی یخچالی صورت می‌گیرد و از اول بهمن ماه در صورت مشاهده تخم‌مرغ فاقد بسته‌بندی و یا شرایط نگهداری غیریخچالی، در چهارچوب ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

استان خراسان رضوی با داشتن ۲۷۰ واحد مرغ تخم‌گذار، هم‌اکنون رتبه دوم تولید تخم مرغ در کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها یخچال و فریزر مشهد تخم مرغ سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یخچال و فریزر مشهد تخم مرغ سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت یخچال و فریزر مشهد تخم مرغ سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت اخبار کنکور خراسان رضوی بسته بندی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی