Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمین زارعیان گفت: از شورای شهر می‌خواهم تا در صورت امکان سهمیه طرح ترافیک پرستاران افزایش یابد.

به گزارش برنا؛ آرمین زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد مراقبت از بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۳۵ هزار پرستار در تهران مشغول به فعالیت هستند و یک سوم آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و نزدیک به ۱۲ هزار بیمار و ۲۳ شهید داشتیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: ارتقای سلامت در حوزه پیشگیری اهمیت بسیاری دارد و شرایط ایجاب می‌کند که فضای مناسب را برای آن‌ها ایجاد نکنیم.

او افزود: هیئت مدیره نظام پرستاری تهران می‌تواند در حوزه ارتقای سلامت شهری کمک کند، همچنین این هئیت می‌تواند در امر مراقبت‌های منزل کمک شایانی داشته باشد.

زارعیان ادامه داد: اگر چه مهم است به مسائل معیشتی پرستاران توجه شود؛ اما توجه معنوی به پرستاران بسیار مهم‌تر است و مدیریت شهری باید توجه بیشتری به حوزه حمایت معنوی پرستاران داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران تصریح کرد: می‌خواهم تا معابر خیابان‌ها به نام شهدای پرستار نامگذاری شود و در صورت امکان سهمیه طرح ترافیک برای پرستاران افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام پرستاری طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی