Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@15:10:57 GMT

نخستین دوره رهبری در ورزش زنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۴۷۴۹

نخستین دوره رهبری در ورزش زنان آغاز شد

اولین دوره عالی رهبری در ورزش زنان با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و معاون توسعه ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان، در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان امروز (یکشنبه) با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه زنان وزارت ورزش و جوانان و دکتر قراخانلو، رئیس آکادمی ملی المپیک در سالن همایش استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاحیه دوره عالی رهبری در ورزش زنان، مهین فرهادی‌زاد در تشریح فلسفه برگزاری این کلاس، ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک از ورزش بانوان اظهار کرد: بانوان فعال در بخش‌های مختلف مانند انجمن‌ها و کمیته‌های فدراسیون‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ما را ترغیب به جانشین‌پروری در پست‌های مدیریتی کرد تا افراد با علم و اطلاعات کافی، جایگزین نیروهای قبلی خود باشند. در این راستا بانوان معرفی شده از سوی فدراسیون‌ها طبق شاخص‌های اعلام شده معاونت ورزش بانوان مورد بررسی قرار گرفتند و نفرات منتخب برای شرکت در دوره پذیرفته شدند.

معاون توسعه ورزش زنان با یادآوری اهمیت انتقال تجربیات و دانش زنان موفق در این عرصه تصریح کرد: این دوره، بانوان را قادر خواهد ساخت تا در موقعیت کاری خود دانش کافی را داشته، با آگاهی تصمیم‌گیری صحیحی داشته باشند و مطابق با سیاست‌های کمیته بین‌المللی المپیک، به برقراری برابری جنسیتی در ورزش کمک خواهد کرد. از این رو برنامه‌ریزی‌ها برای حضور توانمند بانوان در فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف ورزش ادامه دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد سرفصل‌های دوره رهبری در ورزش زنان گفت: موضوعات مختلفی از جمله مدیریت فرهنگی در ورزش، رهبری در جنبش المپیک و ارزش‌های المپیک و.... توسط اساتید برجسته کشور به مدت هشت هفته و در قالب ۵۴ ساعت کلاس آموزشی تدریس می‌شود.

رضا قراخانلو نیز اظهار کرد: آکادمی ملی المپیک در پیروی از سیاست‌های کمیته ملی المپیک که آن نیز در متابعت کمیته بین‌المللی المپیک است، ورزش بانوان را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و در راستای اهداف و پیشرفت آن گام برمی‌دارد.

رئیس آکادمی ملی المپیک با بیان اینکه پتانسیل بسیار زیادی در بخش بانوان وجود دارد، گفت: با توجه به تمام محدودیت‌هایی که در حال حاضر در ورزش قهرمانی با آن مواجه هستیم، یکی از اقدامات مؤثر و قابل اجرا، محقق کردن استفاده از ظرفیت بانوان است و آکادمی ملی المپیک از سه سال گذشته مبادرت به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان از جمله روانشناسی ورزشی و دوره عالی بدنسازی کرده است و اکنون به همین منظور، دوره عالی رهبری در ورزش زنان با همکاری آکادمی ملی المپیک و معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی شده و با حضور ۵۲ شرکت‌کننده اجرا می‌شود.

کد خبر 464610

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ورزش بانوان ورزش ريیس کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان زنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آکادمی ملی المپیک کمیته ملی المپیک ورزش و جوانان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست