Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام از برگزاری ۷۵۰ عنوان برنامه همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین از چهارمحال و بختیاری، سردار محمد علی اکبری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه  ظهر یکشنبه، با اعلام این خبر اظهار کرد: جهت برگزاری این برنامه‌ها ۱۳ کمیته تخصصی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در برنامه‌ها، عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثریت برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در ۲۵ محور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی_هنری، اهدا خون، رونمایی از ۳ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، محرومیت زدایی و توزیع بسته کمک معیشتی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۷۵ میلیارد تومان اقلام کمک‌ معیشتی، اقلام بهداشتی و لوازم تحریر بسن نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سردار اکبري چهارمحال و بختیاری سپاه پاسداران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد