Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شرکت باتاب اندیش اولین اجلاس آنلاین بین المللی مدیریت املاک و‌مستغلات را روز جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ با همکاری کشور ترکیه و باحضور اساتید برتر در این حوزه و ۲۵۰ مدیر املاک از کل کشور اجرا کرد.

شرکت باتاب اندیش اولین اجلاس آنلاین بین المللی مدیریت املاک و‌مستغلات را روز جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ با همکاری کشور ترکیه و باحضور اساتید برتر در این حوزه و ۲۵۰ مدیر املاک از کل کشور اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص گفتگویی کوتاه با یکی از کارآفرینان برتر و موفق این ورکشاپ داشتیم که در ذیل می خوانید:
مهندس محسن حبشی مدیراملاک بزرگ دیجیتال شرق از مدیران کارآفرین برتر در حوزه املاک ، دارای 24 مشاور و پرسنل در شرق تهران بوده و در مناطق 1،3،4 ساخت و ساز و فعالیت دارند .
مهندس حبشی گفت : در شرایط کرونا فروش باید از حالت سنتی خارج شود و در فضای آنلاین انجام شود . تقریبا برای مردم هم این فرهنگ جا افتاده که با مراجعه به سایت فایل های مورد نظر خود را دیده و انتخاب کنند و راحتتر تصمیم بگیرند.
وی بیان کرد: با توجه به ریزش بازارهای دلار و بورس و خودرو قطعا بازار مسکن رشد می کند و حباب های قیمتی شکسته می شود و دیگر شاهد قیمت های نجومی و نا متعارف نخواهیم بود در نتیجه خرید و فروش راه می افتد.
مهندس حبشی گفت : قیمت مسکن کاهش پیدا نمی کند ولی قطعا با از بین رفتن حباب ها قیمتهای کاذب مسکن شکسته می شود.
وی اضافه کرد: در فروش اینترنتی ملک به روش آنلاین، آژانس‌های املاک بسیار کمی فعال هستند. مشاور حرفه‌ای کسی ‌است که مجموعه کاملی از روش‌های جذب و فروش ملک را در اختیار دارد، از روش‌های حضوری گرفته تا روش‌های اینترنتی و … به این ترتیب همواره در حال کسب درآمد است.
ابزار اصلی شما فایل است که در سایت‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌های موبایل و منابع دیگر موجود است. موضوع اصلی، فایل‌یابی سریع و قرار دادن تصاویر املاک است. ابزار لازم برای فروش یا اجاره املاک و مستغلات و … هستند که به راحتی درسایت های مربوطه در دسترس است.
مهندس حبشی اضافه کرد: هر روز باید ساعتی را به یادگیری اطلاعاتی در مورد املاک اختصاص دهید. بهترین منبع برای یادگیری را پیدا کنید و روزی چند دقیقه به مطالعه بپردازید. با مطالعه سایت‌های اینترنتی املاک یا از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانید متخصص شوید. با این کار در کلامتان و اطلاعات ملکی، از رقیبانی که اصلا مطالعه نمی‌کنند پیشی میگیرید. مشتریانی که در دفاتر املاک مختلف به‌دنبال ملک هستند به محض برخورد و گفتگو با شما تفاوت را احساس خواهند کرد.
شعار املاک ما:سرعت،دقت و تجربه میباشد
(کارشناسان ما یا راهی پیدا میکنند یا راهی میسازند)

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان