Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:27:18 GMT

فضای مجازی به امنیت جامعه لطمه وارد می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۸۰۰

فضای مجازی به امنیت جامعه لطمه وارد می‌کند

ایسنا/لرستان رئیس جدید دادگستری شهرستان سلسله گفت: یکی از آسیب‌های جدی در کشور که به امنیت جامعه لطمه وارد می‌کند فضای مجازی است.

یونس آزادپور امروز هفتم دی ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان سلسله اظهار کرد: باید برای رسیدن به رونق تولید از تولید و بنگاه‌های تولیدی باید از این افراد حمایت کنیم و از حقوق عامه و بیت‌المال صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر امنیت در شهری وجود نداشته قطعا سرمایه‎گذار بخش خصوصی رغبت به سرمایه‌گذاری در آن منطقه نخواهد کرد، گفت: امنیت لازمه سرمایه گذاری در این شهرستان است.

رئیس جدید دادگستری شهرستان سلسله بیان کرد: یکی از آسیب‌های جدی در کشور که به امنیت جامعه لطمه وارد می‌کند فضای مجازی است.

آزادپور اضافه کرد: هر کسی در هر جایگاهی به وظایف خود واقف باشد و حفظ حقوق مردم و جامعه را سرلوحه کار دستگاه قضا قرار گیرد.

وی بر مبارزه با فساد اقتصادی و اخلال گران نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: دستگاه قضا قطعا با فساد اداری برخورد قاطع خواهیم کرد.

رئیس جدید دادگستری شهرستان سلسله عنوان کرد: هر همکار قضایی در امر رسیدگی به جرائم فوق با رعایت چارچوب قانون به پرونده‌ها رسیدگی کند.

در ادامه این جلسه دادستان جدید شهرستان سلسله اظهار کرد: با الگو برداری از اقدامات دادگستری استان با جرائم برخورد قاطع خواهیم داشت.

سید احمد موسوی کفراج بر داشتن صداقت در کار تاکید و اضافه کرد: با حداقل زمان به پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري جرائم خشن سرمايه گذاري فضای مجازی شهرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:️ بیش از ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف منتقل شده‌اند و فقط ۷ درصد گندم‌های موجود در فضای باز مورد مراقبت قرار گرفت که عملیات تخلیه و انتقال آنها به سیلوها، فضا‌های استاندارد و کارخانجات آرد در حال انجام است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  نبی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ارتباط با وضعیت ذخایر گندم استان بعد از سیل اخیر اظهار داشت: ️با اطلاع‌رسانی هواشناسی و پس از برگزاری نشست‌های مدیریت بحران، گندم‌هایی که در فضای باز نگهداری می‌شد با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مراکز روباز با کاورکشی پوشانده و به طور کامل محافظت شد، از این رو در بارش‌های اخیر هیچگونه خسارتی ندیدند.

وی افزود:️ بیش از 510 هزار تن گندم به مراکز مسقف منتقل شده‌اند و فقط 7 درصد گندم‌های موجود در فضای باز مورد مراقبت قرار گرفت که عملیات تخلیه و انتقال آنها به سیلوها، فضا‌های استاندارد و کارخانجات آرد در دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه و اهواز در حال انجام است.

سامانه جامع فناوری اطلاعات خرید تضمینی گندم آغاز به‌کار کرد

بنابر این گزارش اما اسدی رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان در باره وضعیت گندم های آماده برداشت اظهار داشت: در طوفان و بارندگی‌های اخیر، به بیش از 100 هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا 50 درصد خسارت وارد شده و 200 هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی افزود: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده و امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد