Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:54:25 GMT

راه ۱۵ روستای شاهرود خلخال بسته است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۱۸۲۵

راه ۱۵ روستای شاهرود خلخال بسته است

مسیب پارساپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برغم تلاش راهداران اهالی ۱۵ روستای خلخال با مشکل تردد مواجه هستند.

وی اظهارکرد: برای بازگشایی راه‌های مسدود شده از برف روستاهای شاهرود علاوه بر اکیپ‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از ماشین‌آلات برفروبی و راه‌سازی شهرداری کلور مرکز این بخش و امکانات برفروبی دهیاری‌های شاهرود کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدعیسی کریم‌پور ، بخشدار مرکزی خلخال نیز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بکارگیری ماشین‌آلات تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی غیر از راه ارتباطی روستای یوزناب سایر مسیرهای ارتباطی روستایی مسدود شده در این بخش بازگشایی شده است.

رییس اداره راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای خلخال هم از تلاش برای برفروبی و بازگشایی مسیرهای باقیمانده مسدودشده از برف در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۱۰۰ روستای خلخال که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، هم‌اکنون بازگشایی شده است.

معروف خسروی افزود:حجم و ارتفاع بالای برف همراه با  ادامه کولاک شدید موجب کندی در روند عملیات ، برفروبی ،بازگشایی و پاکسازی راه‌های روستایی پوشیده از برف و گاهی برفروبی چندین باره راه روستایی برخی از مناطق این شهرستان می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند