Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری راننده خودرو ام وی ام که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، یکی از شهروندان را زیر گرفته و متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان این پلیس خبر داد .

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری راننده خودرو ام وی ام که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، یکی از شهروندان را زیر گرفته و متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان این پلیس خبر داد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر بیان داشت: در پی انتشار فیلمی طی چند روز گذشته در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو ، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمین کرده که این حادثه باعث آزردگی خاطر شهروندان شد، بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند .

وی اظهار داشت: بر همین اساس، بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و در یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودرو از یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده و مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجائی شهر کرج مشاهده می کند که با کمک از دیگر شهروندان از آن ها می خواهد خودرو را متوقف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان متواری و پس از برخورد با چند خودرو دیگر با آقایی ۴۳ ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آن که درکما بود فوت می کند.

وی اظهار داشت: شماره خودرو مورد نظر به واحدهای گشتی اعلام شد که با تلاش ماموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف و هویت سارق  نیز شناسایی و در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله ۳ فقره سابقه سرقت است و در حال حاضر نیز متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی می باشد .

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان، متهم  پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک یک تیر هوائی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳ کرج ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه های جمعی صادر شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی استان برخورد با چند دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت