Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان یزد با اشاره به تشکیل ۳۲ قرارگاه محله محور طرح شهید سلیمانی در محلات یزد، گفت: این قرارگاه‌ها تاکنون ۱۳ هزار و ۷۵۸ مورد بازرسی صورت داده‌اند که منجر به ثبت چهار هزار و ۴۳۸ مورد تخلف، اخطار به چهار هزار و ۲۳۹ باب اماکن عمومی و پلمب یک هزار و ۱۶۹ مورد از آنها شده است.

«سید محمد رستگاری» امروز یکشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن اشاره بر برگزاری یادواره شهدای شهرستان یزد با رویکرد خدمت‌رسانی، اظهار کرد: خوشبختانه وفاق خوبی در استان و شهرستان یزد به برکت برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید استان و نیز یادواره شهدای شهرستان یزد بین دستگاه‌های اجرایی شکل گرفته و به خوبی شاهد پیشبرد اهداف این برنامه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت بخش‌های مختلف استان در این برنامه را ستودنی خواند و گفت: تنها در یادواره بزرگداشت ۱۶۳۷ شهید شهرستان یزد مجموعاً ۶۵ هزار و ۴۸۰ خدمت به قشرهای مختلف ارائه می‌شود و به نحوی برنامه‌ریزی شده که هر فردی با هر اندازه توان بتواند در این اقدامات مشارکت داشته باشد.

رستگاری بیان کرد: خوشبختانه بخشی از برنامه‌ها و ارائه خدمات از ماه‌ها قبل شروع شده و هر چه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در اسفندماه نزدیک می‌شویم، بیشتر شاهد نتایج اقدامات صورت گرفته هستیم.

وی در ادامه گزارشی از اجرای طرح محله‌ور شهید سلیمانی در شهرستان ارائه کرد و در این باره تصریح کرد: به همان اندازه‌ی فاصله گرفتن از شرایط فوق بحرانی فاز سوم بیماری کرونا نسبت به بازگشت موج جدید بیماری در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نگران هستیم.

فرماندار از ایجاد تاکنون ۳۲ قرارگاه سلامت محور در شهر یزد که ۲۰ مورد از آنها فعالیت خود را رسماً آغاز کرده‌اند، خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها در سه محور مراقبتی، حمایتی و نظارتی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این که مهار بیماری کرونا بی تردید نیاز به اهتمام همگانی در رابطه با این طرح دارد، تصریح کرد: مردم محوری این طرح با همکاری نهادهاو ارگانهای مردمی می‌تواند فعالیت در زمینه مهار و مقابله با این بیماری را موثرتر کند.

رستگاری در رابطه با فعالیت‍های قرارگاه‌های محله محور در شهر یزد تاکنون نیز گفت: علاوه بر اقدامات معمول در شهر یزد، تاکنون با همکاری ۲۶۹ تیم بسیجی، ۱۳ هزار و ۷۵۸ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به ثبت ۴ هزار و ۴۳۸ مورد تخلف، اخطار به چهار هزار و ۲۳۹ باب اماکن عمومی و پلمب یک هزار و ۱۶۹ مکان شده است.

وی گفت: در رابطه با اقدامات نظارتی نیز این قرارگاه‌های محله محور به منظور ارائه اموزش‍های لازم و نیز مراقبت‌های دوران قرنطینگی خانواده‍های درگیر با کرونا از طریق تماس با پیش شماره های ۳۵۳۷۳ با منزل این افراد در مناطق مختلف شهر اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان یزد در پایان ابراز ایمدواری کرد که به برکت برگزاری کنگره شهدای استان که موجب وفاق بین دستگاه‌های استان شده است، شاهد مهار و شکست بیماری کرونا نیز باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندار يزد طرح شهید سلیمانی کروناویروس شهرستان یزد قرارگاه ها چهار هزار محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف عتیقه جات هخامنشی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، محسن سلیمانی  فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران  در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
 
سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد 308 قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک