Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-09@02:29:35 GMT

روایت تازه از تخلفات هفت تپه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۹۴۹

روایت تازه از تخلفات هفت تپه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روح الله ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم در برنامه جهان آرا در خصوص تخلفات صورت گرفته در واگذاری‌ زمین‌های هفت تپه، اظهار داشت: فقط زمین هفت‌تپه در زمان واگذاری 1200 میلیارد تومان ارزش داشته، امروز هر هکتار آن 300 میلیارد می‌ارزد ولی کل آن 298 میلیارد واگذار شده است!

وی در توضیح بیشتر گفت: سال 94 که زمین هفت تپه واگذار شده هکتاری 100 میلیون ارزش داشته است یعنی ارزش زمین 24 هزار هکتاری که 12 هزار هتکار آن زیر کشت بوده، غیر از تأسیسات و کارخانه‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حدود 1200 میلیارد تومان بوده است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: طبق استعلام صورت گرفته هر هکتار این زمین امروز 300 میلیارد می ارزد درحالی که کل زمین را 298 میلیارد دادیم که 10 میلیارد آن نقدی و مابقی قسطی بوده است!

پربیننده ترین واریز یارانه ۱۰۰هزار تومانی به حساب جاماندگان ملاک پرداخت یارانه ۱۰۰هزار تومانی تغییر می‌کند؟ حیوانی که نصف بدنش زرافه و نصف دیگرش گورخر است +عکس استخدام ۱۹۷هزار معلم از میان نهضتی‌ها و حق‌التدریسی‌ها/ تعیین تکلیف رتبه‌بندی معلمان در بودجه‌۱۴۰۰ آخرین جزییات از رتبه بندی فرهنگیان در سال۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تخلفات نماینده مجلس هفت تپه روح الله ایزدخواه هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود

مهدی سیدهاشمی؛ اظهار کرد: شهروندانی که به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می‌کنند می‌توانند تخلفات، بدرفتاری‌ها و هر مشکل دیگری را که در این دفاتر مشاهده می‌کنند به سامانه ۱۹۷ گزارش کنند.

وی افزود: سامانه ۱۹۷ در واقع سامانه بازرسی کل فراجا است که تخلفات مربوط به بخش‌های مختلف را به بازرسی‌های آن بخش‌ها اعلام می‌کند تا بعد از بررسی در صورت لزوم با فرد متخلف برخورد شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا بیان کرد: به همین منظور بازرسی بنیاد تعاون هم عملکرد دفاتر پلیس+۱۰ را بررسی می‌کند و حتی تا شدیدترین مجازات، یعنی لغو امتیاز برای فرد متخلف پیگیری می‌کند.

سیدهاشمی با بیان اینکه با بدرفتاری‌ها در دفاتر پلیس+۱۰ صد درصد برخورد می‌شود، گفت: مدیران دفاتر و کاربران آن ها حتما باید تایید صلاحیت بگیرند و هیچ فردی بدون تایید صلاحیت ما نمی‌تواند در این دفاتر مشغول به کار شود و به منظور نظارت بر این موضوع بازرسی‌های دوره‌ای انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دفاترپلیس+۱۰ تخلفات سازمان یافته نداریم اما در برخی مواقع مواردی مشاهده می‌شود که شامل بدرفتاری و یا دریافت وجه بیشتر از حد معمول بوده، که البته بلافاصله برابر دستورالعمل رسیدگی به تخلفات به شدت برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه در طی سال مجوزهای حدود ۱۰ تا ۱۵ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی به دلیل تخلف لغو امتیاز می‌شوند، یکی از مهمترین تخلفاتی که موجب لغو دفتر می‌شود، حضور نداشتن مدیر دفتر در محل کار و یا اشتغال به شغل دیگری می‌باشد که بلافاصله به محض این که متوجه شویم امتیاز ان دفتر باطل خواهد شد.

سیدهاشمی گفت: افزایش متعارف تعداد دفاتر پلیس+۱۰ در دستور کار است و مناسب با جمعیت هر استان در صورت لزوم فراخوان ایجاد دفاتر منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است
  • باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا؛ منچستریونایتد در صدر
  • افزایش ۶۵ درصدی صادرات سیر/ روسیه مقصد نخست صادرات سیر خشک
  • تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!
  • کدام نماینده مجلس ۱۴۰ سکه گرفته است؟
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود