Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه در جوامع بشری تولید یک محصول و ارائه آن به کشورهای دیگر یکی از پر رونق ترین موارد رشد اقتصادی آن کشور محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بحیرایی، تولید یک کالای با کیفیت و کسب استانداردهای جهانی شما را به یک برند تبدیل خواهد کرد. وقتی شما صاحب یک برند باشید، ناخودآگاه نظر دیگران را به محصولات خود جلب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید یک تخته وایت برد با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و البته قیمت وایت برد با صرفه باعث می شود نه تنها در تولید و فروش این محصول پر کاربرد موفق شوید شوید بلکه به صادرات و توزیع تخته وایت بردهای خود در خارج از کشور نیز بی اندیشید.

 ثابت قدم بودن برای تولید یک محصول با کیفیت جهانی و به روزترین متد روز دنیا باعث می شود کالای مرغوب شما جزء پرفروش ترین محصولات باشد و با صادرات آن به کشورهای مختلف به روند رشد اقتصادی خود و کشور خود کمک شایانی را داشته باشید.

چگونه می توان یک تخته وایت برد مرغوب با رقابت بالا از لحاظ قیمت وایت برد هم پایه در سراسر دنیا با استانداردهای روز دنیا تولید کرد؟ اولین شرط تولید یک وایت برد  و یا وایت برد شیشه ای با کیفیت استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد یعنی شما برای تولید مثلا یک وایت برد شیشه ای با یک استاندارد بین المللی نیاز به تهیه مواد اولیه با همان استاندارد را دارید.

در مرحله بعدی تولید افرادی که مشغول به تولید کالای شما می باشند باید یک مجموعه از اشخاص مجرب با تجربه کافی باشند که وایت برد شیشه ای  تولیدی شما را به بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت تحویل مصرف‌کننده بدهند. از دیگر شروط تولید یک تخته وایت برد با کیفیت، استفاده از ابزار آلات استاندارد و متناسب با خط تولید شما می باشد.

یک کادر مجرب برای تولید یک کالا با کیفیت بالا نیاز به مجموعه ای از ابزارآلات دارد تا به نحو احسنت کالای مورد نظر شما که یک تخته وایت برد است را تولید کند. برای اطمینان بیشتر از ساخت یک محصول استاندارد نیاز به بازدید نهایی محصول می باشد که بعد از اتمام ساخت تمام ایرادات کار به بهترین شکل ممکن گرفته شود که می توانید با قرار دادن یک تیم کنترل کیفیت نهایی این مرحله را نیز کامل کنید.

یکی دیگر از مواردی که باعث رشد اقتصادی یک جامعه می‌شود تولید چند نمونه از یک محصول می باشد. مثلاً برای تولید تخته وایت برد اگر شما یک انسان ایده پرداز باشید می توانید با تولید چند نمونه دیگر از این محصول مجموعه محصولات خود را کامل کنید و یا با ارائه لوازم جانبی آن محصول مجموعه خود را بدون نقص در اختیار مشتری قرار دهید.

برای مثال با تولید تخته وایت برد شیشه ای که یک محصول جذاب می باشد نظر مشتریان خود را به سمت این محصول مدرن و زیبا جلب کنید البته اگر قابل رقابت با قیمت وایت برد در اندازه خود باشد و فروش خود را چند برابر بالاتر ببرید و با ارائه لوازم جانبی به صورت هدیه به روند فروش محصولات تولیدی خود کمک زیادی را داشته باشید.

شما با ارائه  وایت برد شیشه ای و فروش روز افزون آن به چرخه تولید جامعه خود کمک زیادی را کرده اید و این یک رشد اقتصادی محسوب می شود.

از دیگر مواردی که باعث افزایش فروش در کل جوامع می توان اشاره کرد تولید محصولات به روز و متفاوت می باشد . یعنی اگر شما یک فرد با ایده های فراوان باشید می توانید محصولات خود را با توجه به پیشرفت روزانه دنیا تولید کرده و از چرخه اقتصادی عقب نمانید.

مثلاً اگر شما تولیدکننده تخته وایت برد هستید می توانید با تولید یک تخته وایت برد هوشمند برند تولیدی خود را در جوامع روز دنیا به رخ جهانیان کشیده و کالای خود را با چند پله بالاتر از محصولات دیگر به فروش برسانید البته باز اشاره می کنیم که این نمونه از لحاظ قیمتی به هیچ وجه نمی تواند با قیمت وایت برد مقایسه شود.

یا با تولید تخته وایت بردهای پرتابل با قابلیت جابجایی بسیار آسان به فروش بسیار بالایی برسید برای رشد اقتصادی خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرید و با این کار به اقتصاد و روند تولید کشور کمک شایانی را داشته باشید.

یکی از جالب ترین مدلهای تخته وایت برد امروزه بسیار کاربردی و با قیمت پایین به فروش می رسد وایت برد پشت چسبی است . در ابتدای تولید این محصول و با توجه به قیمت بسیار مناسب  آن فروش آن به قدری قابل توجه بود که حتی کسانی که نیاز چندانی به استفاده از وایت برد نداشتند این محصول را خریداری کرده و در جاهای مختلف از آن استفاده کرده اند.

به دلیل نصب بسیار آسان این وایت برد، نصب آن در تمام قسمت های مختلف منزل، اداره و مکان های آموزشی ممکن بوده و نیازی به ابزارآلات مخصوص نیست که این مدل هم از لحاظ زیبایی محیطی قابل قیاس با یک وایت برد شیشه ای نبوده و نیست.

تولید این محصول یک جهش تولید بزرگ بوده و به رشد اقتصادی تولید کننده و حتی جامعه کمک زیادی را داشته است و توانسته در مدت کوتاهی فروش قابل توجهی داشته و وایت برد را جزء محصولات اقتصادی معرفی نمایند.

تولید یک کالای با کیفیت نه تنها به تولیدکننده در رشد سرمایه کمک می کند بلکه می تواند یک کالای اقتصادی برای یک کشور به منظور تولید و صادرات داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخته وایت برد وایت برد شیشه ای وایت برد شیشه ای قیمت وایت برد رشد اقتصادی برای تولید تولید یک یک محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمود شهریاری مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: ما با رسیدن به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز توانستیم قطعات مورد نیاز صنایع مختلف را طراحی و تولید کنیم که قیمت آن کاملاً مقرون به صرفه است و با یک سوم قیمت نمونه مشابه خارجی عرضه می‌شوند.

وی به مزیت این محصول تولید شده اشاره کرد و گفت: این محصولات در برابر آتش و گرمای زیاد نمی‌سوزند و تجزیه نمی‌شوند.

شهریاری افزود: دستگاه‌های خطوط شیشه، کاشی و سرامیک که به صورت اتومات هستند تکنولوژی بسیار بالایی دارند و با سرعت و دمای بالایی کار می‌کنند که این محصول با این ویژگی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

این پژوهشگر با بیان اینکه این دانش فنی برای صنایع مختلفی کاربرد دارد، گفت: علاوه بر صنایع شیشه و کاشی در حال گسترش این دانش فنی برای صنایعی با دمای بالا، به عنوان قطعات و ملزومات مربوط به کوره‌های عملیات حرارتی، چیدمان کوره‌ها، هیترها، بوته‌ها و به طور کلی تمام قطعاتی که کاربرد دما بالا دارند، هستیم.

گفتنی است، قطعات مختلف مورد استفاده در صنعت شیشه و کاشی با این دانش فنی بومی‌سازی شده است.

کد خبر 6098231

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین