Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:20:53 GMT

مصوبات کمیسیون های تخصصی مجلس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۶۵۹۸

مصوبات کمیسیون های تخصصی مجلس

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی و اصلاح مواد ارجاعی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مواد ارجاعی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری که از صحن مجلس به کمیسیون آمده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه ماده ۴ این طرح که به معیارهای مدیر و مدبر بودن نامزدها بازمی گشت مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح شد. همچنین ماده ۷ این طرح که به وزارت کشور و تعریف سامانه برای ثبت نام داوطلبین باز می گشت مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: همچنین ماده ۱۱ این طرح که به اصلاح ماده ۵۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری پرداخته بود مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت. اصلاح مواد ارجاعی در جلسه امروز کمیسیون نهایی شد و ان شاءالله در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


تعیین تکلیف عضویت نمایندگان جدیدالورود در کمیسیون‌های مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف عضویت 10 نماینده جدیدالورود در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) هیات رییسه مجلس شورای اسلامی 10 نماینده‌ای که در مرحله‌ی دوم وارد مجلس یازدهم شده بودند از نظر عضویت در کمیسیون‌ها تعیین تکلیف و بین کمیسیون‌های تخصصی تقسیم شدند.

وی با اشاره به عدم تصویب اصلاح قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره عضویت نمایندگان جدیدالورود در کمیسیون‌ها نیز گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا سازوکاری پیش بینی شد که عضویت نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی براساس آن انجام شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این مجلس شورای اسلامی در چند نوبت با اصلاح قانون آیین‌نامه داخلی مجلس برای تعیین تکلیف عضویت نمایندگان در کمیسیون تخصصی مخالفت کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مصوبات کمیسیون های تخصصی مجلس مجلس شورای اسلامی کمیسیون های تخصصی عضویت نمایندگان تعیین تکلیف جلسه امروز قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه