Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته سوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز با نتیجه ۲-یک مغلوب کوثر اصفهان شد.

در نیمه نخست این مسابقه ابتدا حمیدرضا یوسفی برای نماینده اصفهان گلزنی کرد، اما محمدرضا رحمان نیا گل تساوی ایمان شیراز را به ثمر رساند، ولی این پایان کار نبود و احسان جزینی با زدن گل دوم، نیمه نخست را بسود اصفهانی‌ها به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تلاش فوتسالیست‌های ایمان شیراز برای به ثمر رساندن گل تساوی ثمری نداشت تا این مسابقه را کوثر اصفهان با نتیجه ۲-یک مقابل ایمان شیرازی با کسب برتری به پایان برساند.

در نیمه دوم مربی تیم ایمان شیراز بدلیل اعتراض به داوری از زمین مسابقه اخراج شد.

امیر احمدپور دروازه بان تیم ایمان شیراز در انتهای مسابقه بعلت مصدومیت راهی بیمارستان شد.

با پایان هفته سوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز با ۳ شکست و بدون امتیاز در مکان هفتم و انتهای جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

در هفته چهارم رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان، تیم ایمان شیراز استراحت خواهد داشت.

در گروه دوم این مسابقات تیم سن ایچ ساوه با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فرش آرا مشهد با هفت امتیاز و راگا تهران با ۶ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند و تیم‌های مس سونگون، کوثر اصفهان، حفاری اهواز و ایمان شیراز، رده‌های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال مردان تیم ایمان شیراز باشگاه های کشور تیم ایمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عربستان، با پیروزی الهلال به پایان رسید. این تیم توانست در استادیوم الجوهرة شهر جده با نتیجه دو بر یک از سد الاتحاد عبور کرده و راهی مسابقه پایانی شود.

نکته عجیب درخصوص این مسابقه، هفتمین شکست متوالی الاتحاد برابر الهلال فقط در طول مسابقات فصل جاری بود. موضوعی که باعث تمسخر ببرها از سوی آبی پوشان شده و این رکورد منفی در تاریخ فوتبال عربستان بی سابقه است.

نخستین تقابل دو تیم به پیش از شروع فصل و تورنمنت باشگاه های عربی بازمیگردد. جایی که الهلال در مرحله یک چهارم نهایی، با گل های ساویچ، سالم الدوسری و مالکوم توانست در برابر تک گل رومارینیو، سه بر یک الاتحاد را شکست دهد.

شکست های دوم و سوم الاتحاد در رقابت های لیگ حرفه ای بود. الهلال در بازی رفت و در استادیوم الجوهرة جده در شرایطی که نیمه نخست را با شکست سه بر یک به رختکن رفته بود، در نهایت با نتیجه چهار بر سه برنده شد. در مسابقه برگشت نیز آبی ها سه بر یک پیروز شدند.

سپس در فاصله یک هفته، این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو شدند. الهلال در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه دو بر صفر از سد الاتحاد گذشت تا برای پنجمین بار متوالی در این فصل، از سد قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان عبور کند.

این دو تیم چندی پیش در فینال سوپرجام عربستان با هم روبرو شدند که الهلال سه بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بالاخره هفتمین پیروزی الهلال مقابل ببرها در این فصل، شب گذشته به دست آمد و آنها با وجود اینکه بیش از 70 دقیقه را 10 نفره بازی کردند، اما در نهایت دو بر یک به پیروزی رسیده و راهی فینال جام حذفی شدند.

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز