Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) عصر امروز با همراهی فرمانده سپاه نینوای استان و مدیران شهری از پروژه شهربازی گرگان که توسط قرارگاه در حال ساخت است، بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عصر امروز سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با همراهی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، شهردار گرگان و جمعی از مدیران شهری از پروژه شهربازی گرگان که توسط قرارگاه در حال احداث است، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) کمک و خدمات‌رسانی به مردم است، اظهار داشت: پروژه شهربازی گرگان چشم انداز منحصر به فردی دارد و در جذب گردشگر بسیار موثر خواهد بود.

سردار محمد خاطر نشان کرد: همانطور که قول دادیم فاز نخست این شهربازی را برای سال آینده آماده خواهیم کرد و اکنون نیز پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان نیز درباره این پروژه توضیح داد که زیرساخت‌های شهربازی گرگان در منطقه گردشگری هزارپیچ با حدود 200 میلیارد تومان اعتبار در حال آماده شدن است و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) امکانات و ماشین آلات خوبی را در این پروژه مستقر کرده است.

قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) زهکشی 50 هزار هکتار از اراضی استان گلستان را آغاز کردبه‌کارگیری توان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برای رفع عقب‌افتادگی‌های گلستان/ 300 میلیارد تومان اختصاص یافتورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای خروج ایران از وابستگی به خارج در حوزه کشاورزی/ ‌توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در کشور

وی گفت: سالانه حدود 2 تا 3 میلیون مسافر از شهر گرگان عبور می‌کنند که وجود این شهربازی می‌تواند زمینه جذب گردشگر و ماندگاری مسافران را در این شهر افزایش دهد.

شهردار گرگان بیان داشت: بزرگترین چرخ و فلک کشور در شهربازی گرگان مستقر خواهد شد که 80 متر ارتفاع خواهد داشت، ضمن اینکه ارتفاع آن از ابتدای سایت شهربازی نیز بیش از 150 متر طراحی شده است.

وی با اشاره به ساخت سوله 6 هزار مترمربعی در این مکان گفت: به دنبال این هستیم تا در کنار شهربازی روباز، یک شهربازی مسقف هم در قالب این پروژه بزرگ ایجاد کنیم.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا شهربازی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس