Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه زنان وزارت ورزش و جوانان و رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در سالن همایش استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاحیه دوره عالی رهبری در ورزش زنان، مهین فرهادی زاد در تشریح فلسفه برگزاری این کلاس ضمن قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک از ورزش بانوان اظهار کرد: بانوان فعال در بخش های مختلف مانند انجمن ها و کمیته های فدراسیون های ورزشی، مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ما را ترغیب به جانشین پروری در پست های مدیریتی کرد تا افراد با علم و اطلاعات کافی، جایگزین نیروهای قبلی خود باشند و در این راستا بانوان معرفی شده از سوی فدراسیون ها طبق شاخص های اعلام شده معاونت ورزش بانوان مورد بررسی قرار گرفتند و نفرات منتخب برای شرکت در دوره پذیرفته شدند.

معاون توسعه ورزش زنان با یادآوری اهمیت انتقال تجربیات و دانش زنان موفق در این عرصه تصریح کرد: این دوره بانوان را قادر خواهد ساخت تا در موقعیت کاری خود دانش کافی را داشته و با آگاهی تصمیم گیری صحیحی داشته باشند و مطابق با سیاست های کمیته بین المللی المپیک به برقراری برابری جنسیتی در ورزش کمک خواهد کرد. از این رو برنامه ریزی ها برای حضور توانمند بانوان در فدراسیون ها و بخش های مختلف ورزش ادامه دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد سرفصل های دوره رهبری در ورزش زنان گفت: موضوعات مختلفی از جمله مدیریت فرهنگی در ورزش، رهبری در جنبش المپیک و ارزش های المپیک و .... توسط اساتید برجسته کشور به مدت هشت هفته و در قالب ۵۴ ساعت کلاس آموزشی تدریس می شود.

*صالحی امیری: مدیران باید اعتمادساز باشند

رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز در افتتاحیه نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان و در تدریس موضوع مدیریت فرهنگی در ورزش، ضمن تشریح انواع و سطوح مختلف مدیریت اظهار داشت: مقوله رهبری با مدیریت متفاوت و فراتر از آن است و اولین نقطه در رهبری مساله ای به نام انسان محوری و آغاز رهبری در مدیریت نگرش انسانی؛ نه ابزاری به افراد است.

وی با بیان اهمیت سرمایه های نمادین و ماندگار در تاریخ مانند جهان پهلوان تختی گفت: افرادی صلاحیت رهبری در مدیریت را دارند که از شایستگی اخلاقی در مدیریت برخوردار و الگوی سایرین باشند و مدیرانی که مقبولیت ندارند موفق نخواهند شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به آثار اعتمادسازی در جامعه تصریح کرد: مدیران نباید اعتمادسوز بلکه باید اعتماد ساز باشند و بتوانند در کارکنان و مخاطبان اعتماد ایجاد کنند.

وی کلان‌نگری، جامع ‌نگری و آینده‌نگری را ابعاد نگرش استراتژیک رهبران و حداقل بازه زمانی آن را دهه نام برد و گفت: رویکرد توسعه گرانه مدیران انسان توسعه یافته و به دنبال آن جامعه توسعه یافته را ایجاد می کند که این جامعه بر پایه انسان محوری شکل گرفته است.

رضا صالحی امیری دیگر شاخص های رهبری را تحول گرایی، کادرسازی و تربیت مدیران موفق، نتیجه گرایی، خلاقیت و همدلی، همنوایی و هم دردی عنوان کرد و افزود: مدیران امنیت آفرین، آرامش ذهنی، روانی و زیستی ایجاد می کنند و مدیران سلیقه گرا موجب نا امنی ذهنی افراد هستند.

رییس کمیته المپیک تصریح کرد: اصل نخست در مطالعات فرهنگی، تغییر است و رهبران کسانی هستند که زیست فرهنگی ایجاد کنند و رهبری در مدیریت فهم دقیق از تغییرات جامعه و عمق تغییرات، تغییر در نظام باورها است.

*قراخانلو: ورزش بانوان را به صورت جدی مورد توجه قرار داده ایم

رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک نیز اظهار داشت: آکادمی ملی المپیک در پیروی از سیاست های کمیته ملی المپیک که آن نیز در متابعت کمیته بین المللی المپیک است، ورزش بانوان را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و در راستای اهداف و پیشرفت آن گام برمی دارد.

رئیس آکادمی ملی المپیک با بیان اینکه پتانسیل بسیار زیادی در بخش بانوان وجود دارد، گفت: با توجه به تمام محدودیت هایی که در حال حاضر در ورزش قهرمانی با آن مواجه هستیم، یکی از اقدامات موثر و قابل اجرا، محقق کردن استفاده از ظرفیت بانوان است و آکادمی ملی المپیک از سه سال گذشته مبادرت به برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان از جمله روانشناسی ورزشی و دوره عالی بدنسازی کرده است. اکنون به همین منظور، دوره عالی رهبری در ورزش زنان با همکاری آکادمی ملی المپیک و معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی شده و با حضور ۵۲ شرکت کننده اجرا می‌شود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان آکادمی ملی المپیک صالحی امیری ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم