Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:38:07 GMT

سومین باخت فوتسال شهید منصوری در قرچک

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۶۹۴۳

سومین باخت فوتسال شهید منصوری در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز در هفته سوم در ورزشگاه سه هزاری شهدای هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.

پیش از این دیدار شهید منصوری قرچک با دو باختی که در مقابل گیتی پسند اصفهان و اهورای بهبهان داشت به مصاف مقاومت البرز  رفت.

در نیمه اول مسابقه تیم مقاومت البرز با سه گلی که توسط خسروی و دو گل طالبی به رختکن رفتند و نیمه اول ۳ بر ۰ به نفع مقاومت البرز پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم در حالی آغاز شد که منصوری قصد جبران گل‌های خورده بازی را داشت که حملات زیادی روی دروازه مقاومت داشت که به نتیجه‌ای نرسید.

در دقیقه ده یکی از بازیکنان شهید منصوری به خاطر مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل شد تا به مدادی پرداخته شود.

شاگردان حسن زاده در چند دقیقه پایانی رو به پاور پلی آوردند که فشارهایی را هم روی دروازه مقاومت آوردند که هیچ سودی نداشت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پایان رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید لیگ برتر فوتسال اصفهان مقاومت البرز شهید منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد