Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@10:33:09 GMT

روسیه تحریم‌های آمریکا را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۶۹۹۳

کاخ کرملین تحریم‌های جدید دولت ترامپ را علیه خط لوله نفتی نورد استریم ۲ به شدت محکوم کرد. ناطقان: به نقل از ایتارتاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین امروز در شبکه یک تلویزیون روسیه گفت عملیات احداث و لوله گذاری خط لوله نفتی نورد استریم ۲ ادامه دارد و به زودی تکمیل می‌شود.

پسکوف افزود: این اقدام آمریکا یک حمله کابویی و خصمانه است و طور دیگری نمی‌توان آن را توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کاخ کرملین خاطرنشان کرد روسیه طی یکسال گذشته با اقدامات غیردوستانه و خصمانه و تحریم‌های پی در پی مواجه بوده است.

عملیات لوله‌گذاری پروژه صادرات گاز روسیه موسوم به "نورد استریم ۲" به تازگی و بعد از یک سال وقفه به‌ دلیل تهدید‌های تحریمی آمریکا دوباره رسماً از سر گرفته شد.

حدود یک سال پیش کار ساخت پروژه گازی نورد استریم ۲ در دریای بالتیک و در نزدیکی جزیره برنهلم دانمارک به‌ دلیل تهدید‌های تحریمی آمریکا متوقف شد. حالا ساخت این پروژه گازی دوباره رسماً از سر گرفته شده و ۹۳ درصد پیشرفت داشته است. این خط لوله پس از تکمیل شدن، سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی روسیه را به آلمان منتقل خواهد کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: روسیه ، تحریم های امریکا ، محکوم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روسیه تحریم های امریکا محکوم نورد استریم ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ