Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمهران عالم‌زاده روز یکشنبه در نشست شورای اداری مدیران شهرداری کرمان ویژه برنامه سالگرد شهادت فرمانده ارشد جبهه مقاومت، با تأکید بر اینکه ادارات و ارگان‌های عضو کمیته مناسب‌سازی نیز باید وظیفه خود را به‌طور کامل انجام دهند، افزود: تبلیغات شهری در مسیر مانور باید به‌صورت ویژه انجام شود و فضای داخلی شهر و نقاط دیگر هم، مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردارکرمان با اشاره به تمرکز برنامه‌های بزرگداشت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، از مصلیو مسیر گلزار شهدا گفت: شهرداری منطقه یک کارهای ویژه‌ای برای مناسب‌سازی بر عهده دارد؛ ضمن اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز باید به‌صورت ویژه در خصوص تبلیغات محیطی کار کند.

عالم‌زاده خطاب به مدیران شهرداری گفت: در آستانۀ سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مردم شهر کرمان و مهمانانی که از سایر شهرها به کرمان می‌آیند، باید فضای سالگرد را احساس کنند؛ بنابراین، فضاسازی و بسترسازی شهر باید مناسب باشد.

تبلیغات محیطی کرمان تناسب با شهادت سردار دل ها

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این نشست گفت: تبلیغات محیطی و نصب بنر از مسیر میدان آزادی، گنبد جبلیه تا گلزار شهدا، توسط این سازمان در حال انجام است؛ ضمن اینکه میدان آزادی نیز توسط یکی از هیأت‌های مذهبی شهر کرمان در حال آماده‌سازی است.

محمد جهانشاهی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تشییع نمادین، از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، گفت: مانور از مسیر میدان آزادی تا گلزار شهدا، انجام می‌شود و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، تبلیغات شهری در میدان آزادی، محدوده میدان شورا تا مصلی، به‌طور ویژه‌تر دیده شده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به ورود ۲ هزار پرچم برای مناسب‌سازی به استان کرمان اشاره کرد و گفت: تعدادی از این پرچم‌ها در شهر کرمان نصب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان نیز به آماده‌سازی مصلی و گلزار شهدا برای برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تابلوهای محیطی نیز در حال نصب است؛ مناطق پنج‌گانه هم به‌خصوص شهرداری منطقه چهار و منطقه یک، در حال آماده‌سازی محیط شهری هستند.

رامین امیرمداح از زیباسازی ویژۀ «گلزار شهدا» توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و اظهار داشت: برای زیباسازی «گلزار شهدا»، به تعداد کافی درخت، درختچه و گل‌وگیاه کاشته شده است.

مهدی نیکویی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان نیز از جانمایی مناسب تبلیغات شهری برای مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی بر روی پل‌های سواره خبر داد و گفت: این اقدام با در نظر گرفتن تدابیر ترافیکی و گرفتن مجوزهای  لازم، به‌زودی انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان نیز با اشاره به اینکه ورودی شهر برای ورود مسافران باید مناسب‌تر باشد و فضای سالگرد شهادت سردار را تداعی کند، افزود: بیلبوردها و تبلیغات شهری در حال نصب که امیدواریم فضاسازی شهری در خور سردار دل‌ها باشد.

سلمان متحدین پیشنهاد داد: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه، تبلیغات شهری علاوه بر اطلاع‌رسانی، حاوی پیام‌هایی از فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز از آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شرکت در مانور تدارک دیده شده در این روز خبر داد.

نشست شورای اداری مدیران شهرداری کرمان تا پایان برگزاری مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم برای مناسب‌سازی مطلوب شهر جهت ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها انجام گیرد.

برچسب‌ها  سید مهران عالم‌ زاده کرمان شهرداری کرمان قاسم سلیمانی گلزار شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان قاسم سلیمانی گلزار شهدا کرمان شهرداری کرمان قاسم سلیمانی گلزار شهدا اخبار کنکور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری کرمان سالگرد شهادت تبلیغات شهری میدان آزادی گلزار شهدا مناسب سازی کرمان نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت