Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد مظاهریان در حاشیه جلسه شورای اداری اظهار داشت: موضوع ساختار حریم در جلسه  شورای اداری روز چهارشنبه سوم دی ماه سال جاری به تصویب رسید و مقرر شد به منظور مدیریت صحیح امور حریم در مقیاس مناطق شهرداری تهران، ستاد حریم مناطق در سطح اداره ذیل شهرداران مناطق دارای حریم تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنابر توافق صورت گرفته، تعداد و رسته مشاغل کارکنان ذیل ادارات مذکور نیز در دستور جلسه شورای اداری آتی قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران افزود: همچنین در آینده نزدیک، ساختار اداره کل حریم به عنوان واحد سازمانی متولی در ستاد شهرداری، بازنگری خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع گردشگری شهر تهران گفت: مقرر شد در خصوص گردشگری شهرتهران در اجرای ماده ۷۲ توسعه شهرداری تهران، پس از اخذ موافقت سازمان اداری استخدامی، لایحه ایجاد ساختار متناسب با این موضوع به شورای اسلامی شهرتهران ارسال شود.

به گفته مظاهریان، در پایان جلسه نیز در رابطه با موضوع طرح تفصیلی مقرر شد تا باتوجه به ضرورت پایش و نظارت بر اجرای طرح های شهری در مقیاس منطقه و به منظور انضباط طرح تفضیلی، اداره ای تحت عنوان «اداره طرح تفضیلی و بر و کف» در معاونت معماری و شهرسازی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تشکیل شود.

کد خبر 5106267

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد مظاهریان شهرداری تهران شورای اداری شهر تهران طرح تفصیلی ساخت و ساز پروژه عمرانی شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا شورای شهر تذکر به شهردار تهران وزارت آموزش و پرورش کوهنوردی بنیاد شهید و امور ایثارگران قاسم سلیمانی امداد رسانی توچال گردشگری سقوط بهمن میراث فرهنگی شهرداری تهران شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات جلسه علنی اظهارکرد: جلسه امروز مصادف بود با نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای شهر و روستا و بیست و پنجمین سالگرد آغاز به کار شوراهای شهر و روستا در کشور از سال ۱۳۷۸ تا کنون که به این مناسبت در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار، رئیس شورای اسلامی استان بودیم.

وی ادامه داد: جلسه خوبی به جهت تقویت تعاملات میان شوراها و مدیریت استان برگزار شد، امیدواریم بهانه‌ای برای توسعه همکاری و هم افزایی به نفع مردم شهر و روستا در استان اصفهان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه لایحه‌ای در رابطه با «چشمه‌های نورانی» برای مشارکت با مردم و برخی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی به‌منظور توسعه این مراکز داشتیم که با قید تأکیدات و اصلاحات لایحه به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: دستور بعدی لایحه مربوط به قرارداد شهرداری با بانک شهر به جهت تعاملات مالی طرفین و تسویه بدهی و دریافت مجدد وام و اوراق مشارکت بود که با توجه به توضیحات مطرح شده و به‌رغم آنکه بیش از دو ماه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، مقرر شد مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد و در جلسه آتی در صحن علنی مطرح شود.

وی ادامه داد: لایحه آزادسازی یک گلوگاه در محله عاشق آباد منطقه ۱۲ دستور کار بعدی بود که به تصویب رسید، همچنین دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد؛ در این راستا به این بهانه، روز معلم و استاد را به همه عزیزان از این دو قشر تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 748709

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»