Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آنتورپ امروز یکشنبه در چارچوب مسابقات ژوپیرلیگ بلژیک موفق شد تیم شارلوا را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. پیش از این بازی خبر پیشنهاد یک باشگاه چینی به «ایوان لکو» سرمربی آنتورپ رسانه‌ای شد و سایت‌های خبری بلژیک اعلام کردند بازی با شارلوا شاید آخرین دیدار لکو در آنتورپ باشد و وی سپس عازم چین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکو بعد از پایان بازی امروز با شارلوا در گفتگو با دوربین «Eleven Sports» پاسخ شفافی به احتمال جدایی اش از آنتورپ نداد و گفت: آنچه که باید انجام شود، اتفاق می‌افتد. من در آنتورپ احساس بسیار خوبی دارم اما در فوتبال هیچ موقع از قبل نمی‌دانید که روز بعد چه اتفاقی می‌افتد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود با باشگاه و هواداران آنتورپ صادقانه رفتار نکرده است، تصریح کرد: برخی می‌گویند من نقش بازی کرده‌ام اما این‌طور نبوده است. من نشان دادم که پیشنهادی وجود دارد. من صادق بودم؛ تقلب نکردم و نخواستم چیزی را پنهان کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئله جدایی لکو از آنتورپ با توجه به چالشی که وی با علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی این تیم داشته، قابل توجه است. بیرانوند بعد از ماه‌ها نیمکت نشینی در آنتورپ، سرانجام در بازی با تاتنهام انگلیس و کلاب بروژ بلژیک درون دروازه تیمش قرار گرفت. اما در پایان بازی با کلاب بروژ، ایوان لکو در اظهاراتی عجیب اعلام کرد از اینکه بیرانوند را درون دروازه گذاشته، پشیمان است!

کد خبر 5106288 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه آنتورپ علیرضا بیرانوند تیم فوتبال رویال آنتورپ تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد تکواندو والیبال لیگ برتر بسکتبال علیرضا بیرانوند تنیس روی میز لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال مهدی طارمی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری