Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصریکشنبه در دیدار مسوولان بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ابرکوه ، افزود: مجموعه کادر پرستاری و درمانی در مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹خاطره های افتخارآمیزی از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه ابرکوه با قدردانی از تلاش رییس ، مدیر ، کادر پزشکی ، درمانی و پرستاری بیمارستان تاکید کرد: کادر درمانی و پرستاران بیمارستان ها برگ زرّین حماسه و ایثار را در تاریخ انقلاب و اسلام و کشور ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وظفیه ماست از این انسان های فداکار و پُرعاطفه و دلسوزی که با عمل انسانیِخود، از بیماران در مراحل دشوار مواظبت و حمایت می‌کنند، به عنوان احترام به یک ارزش انسانی والا، قدردانی شود .

 انتخاب خانم زهرایی به عنوان پرستار نمونه ملی افتخاری برای ابرکوه است 

 امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه یکی از پرستاران ابرکوه به عنوان نمونه کشور انتخاب می شود ، خاطرنشان کرد : انتخاب فاطمه زهرایی به عنوان پرستار نمونه ملی ، افتخاری برای همه آحاد مردم این شهرستان است .

همچنین رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ابرکوه در این دیدار با قدردانی از پیگیری های امام جمعه در حوزه مسایل و مشکلات بیمارستان شهرستان ، گفت : اوج بیماری کووید ۱۹  با سخت ترین شرایط دشوار پشت سر گذاشته شد .

مراجعه روانه ۹۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان 

دکتر علی اکبر عسکری افزود:  این شهرستان سخت ترین شرایط دشوار را در پذیرش افراد مبتلا به کوید ۱۹ در میان ۱۰ شهرستان استان داشت و روزانه گاهی تا ۹۰ نفر بیمار مراجعه می کردند.

وی ، با قدردانی از تلاش های خانم زهرایی پرستار نمونه شهرستان ابرکوه اظهارکرد: در این میان تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر کادر پرستاری ، موجب تسریع در روند بهبودی بیماران شد و از جمع پرستاران پرتلاش بیمارستان ابرکوه ، خانم زهرائی به عنوان پرستار برتر و نمونه ملی انتخاب شد.

همچنین خانم زهرائی در این دیدار گفت : « پرستاران تنها به وظیفه خود در قبال بیماران عمل می کنند و در این میان دل خوشی ما به این بوده و هست که تلاش ما ابتدا مورد توجه خداوند متعال قرار گیرد و بعد هم کاهش و درمان آمار مبتلایان به  بیماری کووید ۱۹ است.»

در این دیدار با اهدا شاخه گل و لوح سپاس از تلاش های شبانه روزی این پرستار پرتلاش قدردانی شد.

افزون بر۴۰۰ پزشک ، کادر بهداشتی و درمانی علاوه بر واحدهای ستادی در ۲۶ مرکز شامل پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تکریم و تجلیل ابرکوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تکریم و تجلیل ابرکوه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تکریم و تجلیل ابرکوه بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن بعثی در هشت سال جنگ تحمیلی از همه طرف حمایت شد، اما غیرت و حماسه رزمندگان باعث شد تا دشمن ناکام بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران اردوی راهیان نور، اظهار کرد: جبهه پر از وقایعی بوده است که باید در خصوص لحظه به لحظه آن صحبت کرد، در یک طرف جبهه حق بود و در یک طرف دیگر تمام نیروی شیطان جمع شده بودند، صدام تنها نبود و شوروی آن زمان و کشورهای مرتجع عربی گوش به فرمان آمریکا بودند.

وی افزود: بلوک شرق و غرب هر دو تابع شوروی و آمریکا بودند، بیشتر امکانات جنگی صدام روسی و متعلق به شوروی سابق بود، تمام امکانات غرب از جمله توپ‌های فرانسوی علیه ایران استفاده شد، بلوک غرب به شدت روی این توپ و تانک‌ها تبلیغ می‌کردند، آمدند اما نتوانستند خودنمایی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن برهه هنوز سپاه به درستی تشکیل نشده بود، ارتش به درستی سامان پیدا نکرده بود، امکانات بسیار زیادی پشت صدام بود، حتی گفته بودند چند روزه تهران را می‌گیرند، اما اوج حماسه و غیرت باعث شد آنها پشت دیوارهای خرمشهر و آبادان متوقف شوند.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب توپ و تانک امکانات وسیع نداشتیم، اما اراده افراد نفوذناپذیری را داشتیم، این اراده بی‌نظیر رمز پیروزی‌ها بود.

احمدزاده با بیان اینکه نسل کنونی باید امروز این حماسه‌ها را بدانند، خاطرنشان کرد: امروز مکان‌هایی که آغشته به خون شهدا هستند، مقدس هستند، در شلمچه شب و روزهای خاصی وجود داشت، در برخی مناطق لحظه‌ای نبود که در شدیدترین بمباران نباشد، این حماسه‌ها زیاد و گسترده است.

وی افزود: امروز این سوال پیش می‌آید چرا یک مکان مقدس می‌شود؟ باید گفت نقطه به نقطه این مکان‌ها آغشته به خون شهدا هستند، باید اثر معنوی این حرکات را ببینیم، این مکان‌ها اثرات مثبت بر روح و روان افراد دارد، کربلای ایران امروز روح انسان را صیقل می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خطوط مقدم جبهه سراپا و سراسر مقدس است و اثرات معنوی دارد، در این مکان‌های مقدس حضور پیدا کنیم و دیگران را دعوت کنیم.

کد خبر 748764

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین