Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۷ دی، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام خواهش می کنم به مستمری بگیران وام پنجاه میلیونی بدهید . تا ودیعه مسکن داشته باشند . وازحقوقشان کم کنید دنبال ضامن هم نباشند .

سلام خسته نباشید

لطفا در مورد سهام پالایشی یکم که با امید۲۰٪سود پذیره نویسی شده

ولی الان۲۰٪ضرر داده

پیگیری کنید

سپاس

سلام وخسته نباشید خدمت شما و همکاران شما در خبر خواهشی داشتم به داد نیروهای قرار داد کارمعین آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ارومیه برسین ماها هر کدام چند سال خدمت در این عرصه هستیم فقط در یک جمله حق ماها هر سال ضایعه می شه بی سواد وبا سواد در این قرارداد فرقی ندارد امثال همه با کف دومیلیون و هشتصد هزار تومان خدمت می کنیم یعنی سرایدار  خدمتگزار ویا بقیه پست های شامل این گروه یکم فرق داره حال دم عید می شه عیدی ما عینه کارمنده ولی ازاول فروردین ماه نیروی قراردادی تحت پوشش تامین اجتماعی می شم محض رضای خدا منتشر کنید وحق پایمال شده ماها رو پس بگیرید

باسلام

خواهشا و لطفا پیگیر حقوق بسیار پایین کارمندان اداری دادگستری باشید

حجم کار بسیار زیاد در دادسراها و دادگاه ها

استرس و اضطراب شغلی

مسئولیت سنگین شغلی

نداشتن هیچ گونه مزایا و دریافتی به جز حقوق اندک ماهانه

بسیاری از کارمندان  در پیج اینستاگرام پیگیری 20و30 هم کامنت و پیام گذاشته اند

 با وجود حجم کار بسیار و محیط پرتنش تنها دریافتی شان حقوق ۳ الی ۴ میلیون تومانی می باشد که به هیچ عنوان کفاف زندگی این قشر نجیب و زحمت کش را نمی دهد و همواره شرمنده همسر و فرزندان بوده و  دچار فرسودگی جسمی و روحی شده و صورتشان را با سیلی سرخ نگه میدارند.

امیدواریم صدای ما باشید

با تشکر

سلام چرا در مورد جاماندهای یارانه نقدی گزارشی تهیه نمی کنید ما هم جا مونده ایم تو رو خدا پیگیری کنید

سلام آقا يه خواهشى داشتم من منزلم بومهن هستش و شغلم تهران و شغلم جوريه كه از عصر تازه مشترى مياد ولى بخاطر دوربين كه عكس مي گيره و كلى جريمه می كنه الان تو اين چند وقت كلى كارم عقب افتاده و در آمدم كم شده من از شما می خوام كه تو اخبارتون رسیدگی کنید.

سلام وقت بخیر

راجع به ثبت نام خانه های مسکن مهر که مهلتش تمام شد خواهش می کنم به مسئولین بگیید که حداقل یک ماه دیگه وقت بدهند چون  باور کنید هنوز پولی که باید واریز کنیم  جور نشده . خواهش می کنم به ما یک ماه دیگه وقت بدید.

سلام لطفاً در مورد نحوه امتحانات پایان ترم پیام‌نور در سامانه lmsگزارشی تهیه کنید واقعا حق خیلی از دانشجویان داره ضایع می شه زمانش خیلی کم و برخی از استاد ها سوالات را به صورت تکی میدهند که واقعا برگشت به سوال قبلی یا رفتن به سوال بعدی واقعا سخت است  تازه باید جواب رو هم تایید کنیم در صورتی که می شه در یک صفحه سوالات رو طرح کنن همراه با پاسخنامه کنارش واقعا هیچکس پاسخگو نیست از دانشگاه ما شهریه زیادی دادیم واقعا پیگیری کنید

سلام علیکم . حقیقت دوست هستم ... از استان سیتان و بلوچستان شهرستان دشتیاری روستایی سنگان  روستایی ما احتیاج به اینترنت داره روستایی سنگان دانش آموزان  دبیرستان پسرانه و دخترانه داره اینا سرگران هستن   ده روستا  کنار روستایی سنگان اوجود داره هیچ روستایی اینترنت نداره این دانش آموزان چه جوری برنامه شاد بگیرن بدون اینترنت از تون خواهش می کنیم  پیگیر این برنامه باشید  یه آنتن 4G نصف کنید  جمعیت دانش آموزان دبیرستان پسرانه و دخترانه  350 نفر هستن  پیگیر این برنامه باشید ممنون می شم (راشد حقیقت دوست )

سلام

لطفا پی‌گیری کنید مبنی بر اینکه برخی از دانشگاه ها امتحانات را به اجبار اساتید به شکل حضوری برگزار می‌کنند با این حال که وزارت علوم رسما از اخبار اعلام بر مجازی بودن امتحانات دارد.

سلام خواهش می کنم به مستمری بگیران وام پنجاه میلیونی بدهید . تا ودیعه مسکن داشته باشند . وازحقوقشان کم کنید دنبال ضامن هم نباشند .

لطفا در مورد خرید کشمش تیزابی گزارش بگیرید دوسال پیش ۲۲هزار فروختیم امسال تو این گرونی ۱۵هزار تومنم خریدار نداره چن تا استان از جمله زنجان قزوین ارومیه تبریز که عمده ترین محصولات شان تولید انگور و کشمش تیزابی هست هرساله با مشکل فروش برخورداره دومین محصول کشاورزی بعد پسته کشمش تیزابی هست که صادراتی هست پس چرا کسی الان نمیخره چرا شعار الکی میدن از صادرات غیر نفتی حمایت می کنیم. خواهشا پیگیری کنید و رسانه اعلام  کنید.

سلام.چرا تخم مرغ دولتی شیراز نیست.

سلام وقتتون بخیر.سازمان تامین اجتماعی ۲۱ شهریور امسال آزمون استخدامی برگزار کرد.۲۶ آبان به لطف پیگیری شبکه خبر نتایج اولیه رو منتشر کرد.الان ۴۰ روز ازاعلام نتایج اولیه گذشته اما از ادامه روند مراحل استخدامی شامل:بررسی مدارک و مصاحبه و…خبری نیست و هیچ نوع اطلاعیه ای هم‌منتشر نمیکنند.خیلیا کار و زندگی و برنامشون به روند این آزمون بستگی داره و پاسخگوی این موضوع نیستند.لطفا این موضوع رو هم پیگیری کنید. سپاس

سلام الان حدود چهل روز  ازاعلام نتایج اولیه استخدامی تامین اجتماعی گذشته اما از ادامه روند مراحل استخدامی شامل:بررسی مدارک و مصاحبه و…خبری نیست و هیچ نوع اطلاعیه ای هم‌منتشر نمیکنند.لطفا این موضوع رو هم پیگیری کنید.

با سپاس

سلام من از روستای شنه نهریازده هستم متاسفانه دهیارمنطقه هیچ رسیدگی نمیکنه نه سطل زباله داریم روشنایی نداریم جادهامون همش باتلاقه ماچطوری اطلاع رسانی کنیم

سلام خسته نباشید چرا غرفه های خالی فروشگاه‌های کشورهای دیگه رو توی خبرها نشون میده تلویزیون،ولی مال خود ایران نه،توی شهر شیراز 2 ماهه قحطی روغن اومده همچنان ادامه داره، چرا کسی پیگیری نمی کنه

سلام-آب آشامیدنی روستای علی ظهوران شهرستان فاریاب استان کرمان پنج سال هست لوله کشی انجام دادن ول کردن رفتن به علت نبودن آب اشامیدنی روستاداره تخلیه می شود

باسلام لطفا شرح دھیدشاید اثر کرد روستای قلعه رستم باین وضعیت کرونایی مورد ھجوم صدهاسگ ولگرد قرار گرفته

با سلام شهرستان قیرو کارزین نه بازرگانی و نه تعزیرات دارد   حتی سامانه ۱۱۸ هم ندارد

سلام وقت شما بخیر من از مازندران مزاحم می شم روستای ما افرادی مشغول جنگل خواری و زمین خواری هستن از شما راهنمایی می خواستم که چگونه اقدام کنیم

با سلام بیمه تاکسی رو پیگیر شدین ولی شهر ما استارا در گیلان انجام نمیدن چکار کنیم جمعی از رانندگان

سلام خسته نباشیدببخشیدمجبوربگم دولت وحکومتی که قادربه رسیدگی به اقشاراسیب پذیرمثل معلولین شدیدومتوسط نباشدومشکلات مادی وجسمی انهارانتواندحل کندپس توقع نداشته باشدکه قشراز آنهاحمایت کنندمن هربارمیروم بهزیستی مثل امروزکه درخواست مساعت وودیعه مسکن ووام بلاعوض میدهم همش می گویندبودجه نداریم پنج سال است درخواست دادم اماترتیب اثرندادن لطفاصدای مامعلولین ایران راکه مشکلات مادی وجسمی ومستجرهستیم رابرسانیدمتشکرم درپناه خدا

سلام لطفا به مسئولان امر بفرمایید یه نگرشی در پرداخت سهمیه بنزین براساس پیمایش ب خودروها بدن، ماهیانه دولیتر بنزین ب سواری پاترول انهم اتومبیل استیجاری شبکه بهداشت املش استان گیلان باطی فاصله ۸۰کیلومتر ی محل کار با مرکز شهرستان وخانه های بهداشت اطراف برای پایش، اصلا منصفانه نیست،

سلام و خدا قوت به شما عزیزان زحمتکش،

تقیلو هستم از اهالی روستایِ سیاهکلاهانه محمودآباده رجایی شهر کرج .

متاسفانه من الان نزدیک به شیش هفت سال در این محله ساکن هستم و یه مشکل اساسی که با وجودِ پیگیریهای مکرر به نتیجه نرسید اینه که در این منطقه زمانه پخش فوتبال ،(فوتبالهای خارجی و فوتبالهایی که در خارج از ایران پخش میشه مثل فینال آسیا پرسپولیس و اولسان) تصویر قطع و فیلم سینمایی پخش میشود .

میگم متاسفانه من خیلی تو این چند سال پیگیری کردم ولی هیچوقت نتیجه نداشت،

از شما بزرگواران خواهشمندم این قضیه را برایه ما و اهالی روستا پیگیر باسید،ممنون و دو صد سپاس

با سلام لطفا در خصوص نیروهای خدماتی وزارت آموزش وپرورش هم پیگیر باشید زیرا تمام کادر آموزش وپرورش افزایش حقوق  و رتبه بندی شامل حال آنها شده است به جز این قشر ضعیف  . وبیشتر این نیروها رفتن ادامه تحصیل دادند وکلی هزینه کردندن تا شاید تغییر وضیعت برای آنها صورت بپزیرد وتعدای از آنها نیز درخود ادارات در پست های کاردانی مشغول به خدمت هستند که برای آنها هم مدرک اعمال نمی گردد ورتبه بندی هم شامل آنها نشده هست لطفا پیگیر باشید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم پیگیری کنید سلام لطفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت و آبادانی روستاها گام بردارد، جهاد آبرسانی در ۱۰ هزار روستا در کشور آغاز و این مهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستای کهن‌دژ افزود: بهسازی و محوطه‌سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای یک هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون‌سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و… دانست.

کریمی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تأمین آب شرب اهالی روستای کهن‌دژ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود ۱۰۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 6089482

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق