Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:52:11 GMT

توقیف محموله دام فاقد مجوز در سمنان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۹۵۰۹

توقیف محموله دام فاقد مجوز در سمنان

محمدعلی حمزه‌گردشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود مقابل ایستگاه دومنظوره به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی به بررسی‌های اولیه و عدم ارائه مدرک و یا سند قانونی توسط راننده نیسان اشاره کرد و ادامه داد: در بازرسی انجام‌شده تکاوران فرماندهی انتظامی استان سمنان، ۱۲ رأس دام فاقد مجوز از این خودرو کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

حمزه‌گردشی ضمن تأکید بر برخورد قاطع پلیس با هرگونه قاچاق، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات قانونی لازم در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان توقیف خودرو راننده قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy،فرآورده های گیاهی سیلی بین Silibin،فرآورده گیاهی SATONiNE،فرآورده های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)،فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر)و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز