Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص کیفیت اردوهای تیم ملی کاراته، اظهار داشت: مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوم دی ماه در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده و با شرایط و امکانات مناسب تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. در دو مرحله قبلی هم از لحاظ جسمانی و فنی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشتیم و این روند را برای رسیدن به آمادگی صدرصدی ادامه خواهیم داد تا به مسابقات برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در مورد اینکه دوری از اردوهای تیم ملی کاراته برای او بسیار سخت بوده، عنوان کرد: به خاطر شیوع ویروس کرونا 9 ماه شرایط برگزاری اردویی را نداشتیم. بالطبع این تغییرات به وجود آمده از لحاظ روحی روی وضعیت زندگی ورزشکاران هم تاثیر خواهد گذاشت. 10 سال صبح و بعد از ظهر در کنار هم تمرین و زندگی کردیم و به خاطر همین وقفه 9 ماهه برای من سخت گذشت. به جرات می توانم بگویم که نصف عمرم را با بچه‌های داخل اردوی تیم ملی گذارندم اما شروع اردوها باعث می‌شود به هم نزدیک‌تر شویم. خدا را شکر با آغاز تمرینات تیم ملی کاراته در کنار هم هستیم تا خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه ملی‌پوشان قبل از رقابتهای گزینشی کسب سهمیه المپیک باید در مسابقات بین‌المللی دیگر شرکت کنند، تاکید کرد: باید هر چه بهتر و پرقدرت‌تر آماده مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک در فرانسه شویم، برای همین قبل از حضور در این پیکارهای مهم تا جایی که امکان دارد باید در مسابقات حضور یابیم تا بتوانیم خود را به شرایط مسابقه نزدیک‌تر کنیم. حدود یکسال است که در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده‌ایم و از وضعیت ایده‌آل رقابت دور بودیم. به طور حتم شرکت در مسابقات، ورزشکاران را به آمادگی مطلوب می‌رساند. باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و در تورنمت‌های پیش‌رو شرکت کنیم تا برای پیکارهای کسب سهیمه، آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: نفرات اول تا سوم مسابقات گزینشی المپیک توکیو در فرانسه می‌توانند سهیمه بگیرند. کاراته ایران تا الان یک سهمیه را توسط بهمن عسگری گرفته است. در رقابتهای انتخابی فرانسه بین ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده قطعا یک سهیمه را کسب می‌کنیم و سومین سهمیه هم برای من است که ان‌شاءالله بتوانم در فرانسه آن را به دست بیاورم.

قهرمان کاراته جهان در خصوص اینکه از هر لحاظ آماده کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو است، تصریح کرد: بازیکن کم تجربه‌ای نیستم و در مسابقات خیلی زیادی نظیر رقابتهای قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و دیگر تورنمنت‌ها حضور داشتم و سعی می‌کنم در فرانسه بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه کاراته به بازی‌های المپیک بازگردانده خواهد شد، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک در خصوص حضور رشته ورزشی کاراته در بازی‌های المپیک تصمیم می‌گیرد ولی قطعاً کاراته باز به المپیک برمی‌گردد. چون جمعیت زیادی در دنیا، کاراته کار می‌کنند و کشورهای زیادی عضو فدراسیون جهانی هستند. مطمئناً کاراته با این تعداد عضوی که دارد به المپیک برمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته امیر مهدی زاده ملی پوش کاراته بازی های المپیک تیم ملی کاراته مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!

تعلیق‌های سنگین رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی علیه داوران باسابقه، برخی کشورهای مدعی را به سمت تشکیل کمپین و احتمال کودتا علیه آنتونیو پیش برده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر چند داور سرشناس کشتی جهان از جمله ابراهیم چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز، کیسی گوسل و محمد مصلایی‌پور با استناد به قضاوت‌شان در مسابقات گزینشی المپیک، از سوی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی تعلیق شدند.

واکنش مصلایی‌پور به تعلیقش: آن فن پیچیدگی نداشت،اشتباه نکردم

رومن پاولوف، علی سایوان، الکسی بازولین هم دیگر داورانی بودند که به دلیل اشتباه در داوری مبارزه فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی تعلیق شده و همه آنها به دلیل آنکه در لیست دعوتی‌ها به مسابقات گزینشی جهانی در استانبول نیستند، عملاً شانس قضاوت در المپیک را از دست خواهند داد.

جالب اینکه چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز و کیسی گوسل از جمله اعضای اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند و محمد مصلایی‌پور نیز دیگر عضو این کمیسیون، در جمع مدرسان حضور دارد.

محروم کردن این تعداد داور برجسته در آستانه آخرین گزینشی المپیک، جای تعجب و تأمل دارد و خبرها حاکی از تشکیل کمپین ضد آنتونیو، رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی از سوی کشورهایی چون روسیه، آمریکا، ترکیه و چند کشور دیگر است. گفته شده این نفرات قرار است در استانبول حضور پیدا کرده و مراتب اعتراض خود را به اتحادیه جهانی اعلام کنند.

مسابقات گزینشی استانبول 20 تا 23 اردیبهشت در ترکیه برگزار می‌شود که آخرین مسابقه گزینشی المپیک خواهد بود که در آن سه کشتی‌گیر صاحب سهمیه خواهند شد و در خصوص داوران نیز تصمیمات نهایی صورت می‌گیرد.

باید دید اتحاد کشورهای صاحب کشتی علیه آنتونیو و پیگیری حذف داوران که به باور آنها نوعی قلع و قمع داوران سرشناس اتحادیه جهانی از سوی آنتونیو با اهدافی خاص است، به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد و آیا بازگشت چی‌چی‌ اوغلو، بوعزیز، مصلایی‌پور و ... به لیست داوران قضاوت کننده در المپیک را در پی خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد