Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت سئول امروز دوشنبه وجود اولین موارد ابتلا به کرونای انگلیسی را در میان شهروندان کره جنوبی تائید کرد.

این گونه جدید که سرعت انتشار آن نسبت به گونه‌های قبلی به مراتب بیشتر است؛ سه نفر را که ۵ روز پیش از لندن به کُره بازگشته‌اند، مبتلا کرده است.

انتشار خبر ورود کرونای انگلیسی به کره جنوبی، با وعده مقامات این کشور برای افزایش تلاش‌ها در راستای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت سئول از بابت تعلل برای تهیه واکسن تحت فشار است و آن گونه که از خبرها برمی‌آید واکسیناسیون با فاصله زمانی زیاد از آمریکا و اتحادیه اروپا، در چهار ماهه نخست سال میلادی آتی آغاز خواهد شد.

این تعلل یکی از دلایل کاهش محبوبیت مون جائه این رئیس‌جمهور کره جنوبی است. سطح حمایت مردمی از وی طی یک هفته گذشته، با ۲.۸ درصد کاهش به ۳۶.۷ درصد تنزل پیدا کرده است که پایین‌ترین میزان طی ۴ سال گذشته است.

کد خبر 5106426 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کرونای انگلیسی کره جنوبی واکسن کرونا مون جائه این ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ویروس کرونا فلسطین روسیه عادی سازی روابط با اسرائیل لبنان انگلیس ترکیه ایران مغرب کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان