Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عاشقان فاطمی و دوستداران سلیمانی هنوز منتظرند در فاطمیه دوم او را ایستاده بر درب بیت الزهرای کرمان ببینند که به عزاداران حضرت زهرا (س) خوش آمد می‌گوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، دومین فاطمیه بدون سردار دلها هم از راه رسید و مقارن است با ایام شهادت او که در همه عمر بر آستان محبت بانوی دو سرا حضرت زهرا (س) اشک ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت اول و آغاز ایام فاطمیه است‌ و هنوز بسیاری عروج سردار قهرمانشان را باور نکرده‌اند. عاشقان فاطمی و دوستداران سلیمانی هنوز منتظرند در فاطمیه دوم او را ایستاده بر درب بیت الزهرای کرمان ببینند که به عزاداران بانوی اسلام خوش آمد می‌گوید.

اگرچه فصل مشترک صحبت‌های همرزمان، دوستان، نزدیکان ، یاران و همراهان سردار از عمق ارادت و دلدادگی او به زهرای اطهر (س) حکایت دارد اما کسی راز این دلدادگی و عشق به روضه بانو را نمی‌داند.

قصه این شیفتگی و ارادت بدون شک به سال‌های رشد و نمو او در مکتب نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) در آغوش پدری متدیّن و باصفا و مادری باایمان و مهربان باز می‌گردد و زلال همین ارادت و باور، یاور او در سال‌های حماسه و ایثار و سخت‌ترین مقاومت‌ها در این روزگار شد.

هنوز طنین صدای سردار در گوش اهل معرفت است که می‌گفت : "وقتی در جنگ فشارها بر ما حادث می‌شد و کاری از دستمان برنمی‌آمد پناهگاهی جز حضرت زهرا (س) نداشتیم. در والفجر 8 از دل آب‌های خروشان و هراسناک اروند با اشک غریبانه و زمزمه یا زهرا(س) عبور کردیم. حضرت فاطمه(س) در هور، در کربلای 5، در اروند، در کوهستان‌های سرد و سخت کردستان برای رزمندگان‌ ما مادری کرد."

عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) در" بیت الزهرای حاج قاسم"+فیلم مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) در" بیت الزهرای حاج قاسم" برگزار شد صحنه‌های ناب عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) در بیت الزهرای حاج قاسم به روایت تصویر

به گزارش تسنیم مادران شهدا هنوز کلامش را به خاطر دارند که با اشک چشم‌ می‌گفت  " من قدرت و محبت مادری حضرت زهرا ( س) را در هور، غرب کانال ماهی، وسط میدان مین دیدم. وقتی شما مادرها نبودید و فرزندانتان در خون دست و پا می‌زدند من حضرت زهرا ( س) را دیدم."

سردار حتی گوشه‌ای از عنایات بانوی دو عالم را در جنگ 33 روزه لبنان هم‌ روایت کرده است.

حالا فرزند مخلص وطن، سرباز ولایت، تربیت شده مکتب فاطمی و الگوی شجاعت، بصیرت، تواضع ، اخلاص و ولایتمداری در این ایام‌ نیست اما روح بلندش نظاره‌گر عاشقان فرهنگ غنی فاطمی است و توصیه‌هایش در گوشمان که:

جلسه حضرت زهرا (س) جلسه عبادت و عبودیت است. این‌جلسه، جلسه توجه کردن، تفکر کردن و ذکر گفتن است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمیه شهید عزاداری حضرت زهرا شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان فاطمیه شهید عزاداری حضرت زهرا شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهادت حضرت زهرا بیت الزهرای حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد