Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آغاز فصل زمستان و کاهش دما در استان البرز، گفت: 900 هزار مشترک گاز در استان البرز داریم، برای اینکه بتوانیم ماه‌های باقی مانده از فصل زمستان را بدون مشکل سپری کنیم، از شهروندان درخواست می‌شود «درست مصرف کردن گاز» را مد نظر قرار داده و از گرم کردن بیش از حد منزل خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت گاز البرز مردم اگر دو درجه دمای گرمای خانه را کم کرده و به حجم البسه خود اضافه کنند، به ازای 2 فاز پارس جنوبی انرژی ذخیره خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دمای مناسب خانه باید 21 درجه باشد، ادامه داد: تا کنون ۶۴۶ مورد بازرسی از ادارات استان انجام شده که به ۱۶۴ مورد اخطار داده شده و گاز ۲۷ اداره به دلیل مصرف بیش از حد قطع شده است.

وی تاکید کرد: طبق بخشنامه ادارات دولتی باید یک ساعت قبل از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی خود اقدام کنند و صبح ها هم یک ساعت قبل از آمدن کارمندان وسایل گرمایشی خود را مجددا روشن کنند تا گاز بیهوده مصرف نشود.

تقی نژاد یادآور شد: میزان مصرف گاز در تمام حوزه‌های از جمله خانگی، صنعتی، کشاورزی و حتی ادارات بالا است، می‌توان گفت ایران 6 برابر کشورهای توسعه یافته گاز مصرف می‌کند که البته یکی از دلایل آن عدم مناسب سازی زیر ساخت‌ها است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین تقی نژاد استان البرز گاز دما کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد