Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان فضای مجازی سپاه استان فارس گفت: تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت تفکری انقلابی و برخاسته از اسلام ناب است که دشمن به دنبال تخریب این فضا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد صحت شامگاه یکشنبه در افتتاحیه جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها با تأکید بر اینکه تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت تفکری انقلابی و برخاسته از اسلام ناب بود اظهار داشت: ما باید تفکر سردار سلیمانی را به گوش همه جهانیان برسانیم اشاعه تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت را به جد دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر اینکه دشمن گمان می‌کرد با حذف سردار سلیمانی همه چیز تمام می شود اما با این کار تفکر شهید سلیمانی چند برابر اشاعه شده و می‌شود، تأکید کرد: اساس و ریشه انقلاب اسلامی بر اساس اسلام است و مهمترین مبانی اسلام نیز شهادت است پس این تفکر و آموزه به هیچ عنوان حدف شدنی نیست.

صحت به تشریح فعالیت‌های مدنظر در جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها پرداخت و گفت: در این جشنواره قرار است جوانان مومن و انقلابی کشور جمع شوند و به رقابت در تولید محتوای دیجیتال با همین مضمون تفکر شهید سلیمانی‌ها بپردازند.  

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به تاکید بر انتقال تفکر شهید سلیمانی در سطح فضای مجازی و نیازمندی یک جهش در این عرصه پرداخت و پایه‌ریزی جشنواره عصر سلیمانی‌ها را بدین منظور عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه طراحی شده است، بیان کرد: بخش رویدادی، استانی است که توسط گردان‌های سایبری در سطح استان به مدت سه روز اجرا می‌شود.

به گفته وی بخش مسابقه‌ای این جشنواره که از ششم دی‌ماه آغاز شده تا یکم بهمن‌ماه ادامه دارد و از یکم بهمن تا 12 بهمن وارد بخش داوری شده و اختتامیه آن در دهه مبارک فجر خواهد بود.

امیرعبداللهیان: متهمین آمریکایی پرونده ترور سردار سلیمانی به 48 تن افزایش پیدا کرد/ خاطرات خودنوشت حاج قاسم منتشر می‌شودسخنان شنیدنی مقام ارشد حزب‌الله لبنان از رابطه سردار سلیمانی با شهیدان مغنیه و بدرالدینیادواره سردار سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد برگزار می‌شود

صحت به بخش مسابقه جشنواره ملی تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها در 4 قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر اشاره کرد و ادامه داد: دو موضوع ویژه با عنوان‌های "مکتب سلیمانی، ما ملت شهادتیم، و ما ملت امام حسینیم" و چند زیر موضوع با عناوین "شهدای مقاومت، نفوذ، مذاکره، پیروزی انقلاب، ویروس کرونا، شهدای ترور و سواد رسانه‌ای" خواهد بود که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به www.farsfestival.ir ارسال کنند.

دو برنامه ملی همزمان با جشنواره عصر سلیمانی نیز برگزار می‌شود که به گفته رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، مسابقه‌‌ای با محوریت "وصیت شهید سلیمانی" با 10 سوال اجرا، و مخاطبین پس از مطالعه متن وصیت‌نامه در نشانی اینترنتی Savadrasane.ir/hajghasem به 10 پرسش پاسخ خواهند داد و نتیجه را برخط در‌یافت می‌کنند.

امضای مجازی با محوریت‌های "مکتب سلیمانی، نه به مذاکره با قاتلان حاج قاسم، انتقام سخت و آمریکای تروریست" از دیگر برنامه‌های این جشنواره است که به گفته صحت، با ورود به سایت hozormajazi.ir این کار به صورت آنلاین انجام شده و یک حضور جدی مجازی در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود.

وی با تأکید تداوم و این جشنواره طی سال‌های آتی، با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره عصر سلیمانی از فردا در استان فارس آغاز به‌کار خواهد کرد،  ادامه داد: داوران انتخاب شده در جشنواره سلیمانی‌ها از فعالین کشوری این عرصه هستند که در حوزه رویدادی و جشنواره‌ای 60 میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفکر شهید سلیمانی عصر سلیمانی ها سردار سلیمانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی