Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد فرهمندنژاد دبیر سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در مراسم رونمایی از هدایای شهید سلیمانی، ، از نسخه خطی «کَنزُ اللُغات» به کتابت سال ۹۲۰ هجری قمری و پرچم گنبد حرم‌های مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) که به دست شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری اهدا شده و ایشان به کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده‌اند، رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همچنین در این مراسم از پایگاه تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس با بیش از ۱۶۰۰ منبع دیجیتال رونمایی خواهد شد.
دبیر سه‌شنبه‌های علمی و فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ادامه داد: رونمایی از کتاب‌های چاپی با محوریت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.   فرهمندنژاد بیان کرد: سردار علی‌اکبر گرمه‌ای، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام‌رضا (ع) با موضوع مکتب حاج‌قاسم در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه نهم دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi به تماشای این مراسم بنشینند.   انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالروز شهادت سردار سلیمانی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود