Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکمان منش گفت: با تلاش های صورت گرفته در استان بوشهر در جهت مبارزه با سوداگران مرگ طی ۹ ماه گذشته ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

«ارسطو ترکمان منش» روز دوشنبه (8 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر، اظهار داشت: طی 9 ماه گذشته ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به تلاش تمامی نهاد های مربوط به مبارزه با سوداگران مرگ در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان پنج تن و ۱۶۸ کیلوگرم از سوی اداره کل اطلاعات، چهار تن و ۸۸۲ کیلوگرم پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۹۶۳کیلوگرم از سوی مرزبانی، ۱۴ کیلوگرم از سوی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سه هزار و ۵۰۰ کیلو گرم نیز در قالب عملیات‌های مشترک استان‌های فارس و هرمزگان کشف شده است.

 

ترکمان منش با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر از نوع تریاک و حشیش بوده است تصریح کرد: از مجموع کشفیات مواد مخدر در استان پنج تن و ۷۷۵ کیلوگرم معادل ۵۰ درصد در حوزه آبی کشف شده است.

 

وی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته ۳۰ باند کلان و شبکه‌های ترانزیت مواد مخدر در حوزه آبی و خشکی منهدم و  ۲هزار و ۳۴۸ نفر از مرتبطان با جرائم مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شده است، یادآورشد: در این مدت ۱۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از خودرو، موتور و شناور در استان توقیف شده است.

 

ترکمان منش به کاهش کشفیات مواد مخدر دراستان بوشهر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: کاهش ورود مواد مخدر از سوی استان هرمزگان به دلیل کنترل‌ها و گشت‌های ساحلی انجام شده، کاهش خروج مواد مخدر از استان به سمت خوزستان، کنترل پلاک‌های غیربومی به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقویت شناوری دریابانی که باعث گشت و ناامنی دریا برای قاچاق‌چیان شده را از جمله عوامل کاهش کشفیات مواد مخدر در استان می باشد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا محلی برای غربالگری معتادان متجاهر با همکاری دانشگاه و بهزیستی در شهرستان‌های جنوبی، مرکز استان و شهرستان دشتستان پیش بینی شده که با انجام عملیات پاکسازی نقاط آلوده نسبت به جمع آوری معدودی از معتادان متجاهر اقدام شد، ادامه داد: براین اساس هر ۱۴ روز یک بار عملیات جمع آوری و پاکسازی به صورت دوره ای از سوی پلیس انجام شده و از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه ۲۳۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و با دستور قضایی تحویل مرکز ترک اعتیاد شده اند.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با سوداگران مرگ مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر استان بوشهر خبرگزاری شبستان مواد مخدر در استان استان بوشهر کشف شده ترکمان منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه