Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه کمیته اجرای قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب‌های استان از وضعیت مطلوب زیست محیطی تالاب‌های استان خبر داد.

او با اشاره به رصد و پایش مستمر تالاب‌های استان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در تالاب‌های مشمول قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب ها، وضعیت کیفی تالاب‌های استان نسبتا خوب ارزیابی شده و آلودگی خاصی در این تالاب‌ها مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با تاکید بر اهمیت اکوسیستم‌های تالابی که یکی از آسیب پذیرترین منابع محیط زیستی در جهان محسوب می‌شوند افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان و کارشناسان پایش این اداره کل به طور مرتب وضعیت تالاب‌ها را از لحاظ وجود آلودگی یا تخریب احتمالی رصد می‌کنند و با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیست محیطی تالاب ها اکوسیستم آبی حیات وحش تالاب های استان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند