Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انتقادات تندی را علیه هیات مدیره این باشگاه بابت موافقت با جدایی بشار رسن کرد.

سرمربی پرسپولیس عدم نتیجه گیری در فصل جاری را نیز گردن این تصمیم هیات مدیره انداخت تا مخالفت خود را با تصمیمات آنها نشان دهد. انتقاداتی که نه تنها به مذاق آنها خوش نیامده است بلکه باعث شد تا هیات مدیره نسبت به جدایی بشار رسن بیانیه‌ای را صادر کرده و لیست بازیکنان این تیم را طبق خواسته‌های کادر فنی اعلام کرده و آنها را برای دفاع از قهرمانی در لیگ برتر کامل بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلایه‌های هیات مدیره باشگاه به گوش جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز رسیده است. سمیعی که هنوز عضو هیات مدیره باشگاه نیست رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارد و از جدایی بشار رسن نیز گلایه کرده است. با این حال هیات مدیره پرسپولیس خواستار برخورد سمیعی با سرمربی تیم شده تا موضوعات اینچنینی رسانه‌ای نشود و فشار هواداران روی دوش هیات مدیره نیفتد.

سمیعی که بطور مرتب با یحیی گل محمدی در تماس است نشستی را در هفته جاری با وی برگزار می‌کند تا سرمربی پرسپولیس را دعوت به آرامش کند.

این در حالی است که گل محمدی رابطه خوبی هم با علی رغبتی و غلامعلی محمد علیپور در هیات مدیره پرسپولیس دارد اما همچنان با مهدی رسول پناه سرپرست سابق و رئیس فعلی هیات مدیره قهر است تا علیه تصمیمات قبلی او موضع گیره کرده و او را دلیل اصلی جدایی بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس بداند.

کد خبر 5106538

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد تکواندو لیگ ستارگان قطر والیبال یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند تنیس روی میز لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان هیات مدیره گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد