Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:58:54 GMT

حساب ویژه فکری روی بازیکن جنجالی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۲۰۹۲

حساب ویژه فکری روی بازیکن جنجالی

هافبک استقلال بعد از مدت ها دوری از ترکیب این تیم می تواند در دیدار مقابل گل گهر برای تیمش به میدان برود.

به گزارش برنا؛ فرشید اسماعیلی که چند هفته ای به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال غایب بود، می توانست در بازی با گل گهر در هفته ششم لیگ به میدان برود اما مشکل انضباطی که برای او پیش آمد باعث شد در دو هفته اخیر نتواند باز هم در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی بعد از برطرف شدن مشکلش دوباره در تمرینات استقلال حضور پیدا کند و این شانس را دارد که در دیدار مقابل گل گهر به میدان برود. با توجه به مصدومیت داریوش شجاعیان و از دست دادن بازی با گل گهر محمود فکری تصمیم دارد در دیدار برابر صدرنشین لیگ برتر از فرشید اسماعیلی در ترکیب استقلال استفاده کند.

اسماعیلی که سال گذشته از مهره های تاثیرگذار استقلال بود این فرصت را دارد که با درخشش برابر گل گهر اتفاق های تلخ گذشته را فراموش کند و دوباره به روزهای اوجش برگردد.

در غیاب داریوش شجاعیان هم فکری حساب ویژه ای روی هافبک خلاق تیمش برای دیدار حساس با گل گهر باز کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرشید اسماعیلی محمود فکری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال