Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:00:24 GMT

طرح پایشی «شهید سلیمانی» موفقیت‌آمیز بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۲۱۵۹

طرح پایشی «شهید سلیمانی» موفقیت‌آمیز بود

به گزارش خبرگزاری مهر،  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) درخصوص اجرای «طرح شهید سلیمانی» که برای مقابله با ویروس کرونا در کشور آغاز شده است، گفت: به امید خدا روز به روز شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در کشور هستیم.

وی افزود: کادر درمانی و نیروهای داوطلب بسیجی و جهادی طرحی را در سطح ملی آغاز کردند که اجرای این طرح قطعاً با موفقیت همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: نکته مهمی که در این مسئله وجود دارد، این است که طرح پایشی شهید سلیمانی شروع خوبی در کشور داشته، اما ادامه این وضعیت برای ما بسیار مهم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه این مسئله اگر به حالت خود رها شود به سرعت اوج می‌گیرد، اظهار داشت: به همین جهت تجربه‌های موفق را باید به کار گرفت و حالا که به وضعیت نسبتاً خوبی در مهار ویروس کرونا رسیده‌ایم، باید تا ریشه‌کن شدن این بیماری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تکرار تجربیات مختلف باید استمرار پیدا کند، افزود: در کشور به همت تلاش کادر درمانی، پژوهشگران و نیروهای جهادی، شیوه‌های مختلفی را برای کنترل این بیماری منحوس پیدا کرده‌ایم به‌طوری که اکنون بدون واکسن، آمار مبتلایان به کرونا را کاهش داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: طرح شهید سلیمانی یافته‌ای جدید در کشور محسوب می‌شود که اگر بسترهای دیگری نیز فراهم شود، قطعاً روندهای صعودی به روندهای نزولی تبدیل خواهد شد تا آرامش جهانی حاصل شود.

کد خبر 5106589 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه ویروس کرونا بسیج قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس هیئت دولت محمد باقر قالیباف لایحه بودجه ۱۴۰۰ قاسم سلیمانی شورای نگهبان قانون انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس کمیسیون تلفیق شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

محسن سلیمانی فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد ۳۰۸ قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده، اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز