Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: طبق برنامه ریزی های قبلی مقرر است تا اردوهای تیم ملی از بهمن با حفظ پروتکل‌های بهداشتی شروع شوند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، همایون خرم در خصوص برنامه‌های پیش‌رو فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: برای شرکت دو تیم پنجاک‌سیلات و سامبو در بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی به دنبال این هستیم تا شرایط را به گونه‌ای آماده کنیم تا اردوها را با نفرات منتخب آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس تمامی هیأت‌های استانی مسابقات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های خود برگزار خواهند کرد. فیلم رقابت فینال اوزان مختلف تعیین شده را به فدراسیون ارسال می‌کنند و سپس فیلم‌ها توسط اعضای تیم فنی بازبینی می‌شوند تا در نهایت نفرات برتر به منظور حضور در اردوی آماده‌سازی به تیم ملی دعوت شوند.

 

نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مورد آغاز زمان اردوهای تیم ملی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش های رزمی قرار بر این شد تا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی اردوهای تیم ملی از بهمن شروع شود.

 

وی با اشاره به اینکه تغییری در برنامه زمانبندی بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی 2021 در تایلند اعمال نشده است، عنوان کرد: هنوز از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری این بازی‌ها در مورد تعویق برنامه‌های این رقابتها اطلاع رسانی نشده است. از این رو قرار است طی روزهای 21 تا 30 می 2021 (31 اردیبهشت تا 9 خرداد 1400) در بانکوک برگزار شود.

خرم در پاسخ به این سوال که از چه زمانی مسابقات لیگ انجمن‌های ورزش‌های رزمی استارت خواهد خورد،خاطرنشان کرد: در مورد برگزاری رقابت های لیگ‌مان هم قرار است تا هفته جاری با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون جلسه داشته باشیم تا موارد پیش رو را بررسی کرده و تصمیمات نهایی را به منظور برگزاری لیگ سال 99  انجمن‌های ورزش‌های رزمی بگیریم. 

رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد