Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار حاکم خواهد بود و طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز در برخی مناطق استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شمال شرق خوزستان، ایلام، شمال استان‌های فارس و بوشهر، جنوب استان‌های کرمانشاه، مرکزی و همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد و غرب اصفهان به صورت برف پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال ریزش بهمن وجود دارد. همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و شرق عمان مواج پیش بینی شده است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1470510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی محیط زیست بارش برف باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

کد خبر 848578 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان