Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام ملایی ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه برای گرامیداشت این دهه که ۹تا۱۹ دی است، ۲۵کارگروه تشکیل شده است گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات مختلف، دیدار با خانواده شهدا وحرکت خودرویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به همکاری خوب صداوسیما استان برای برگزاری مراسم محوری باتوجه به شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: ۵برنامه مهم این ایام، بدون تجمع و راهپیمایی، با همراهی این سازمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های مجازی به مناسبت اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی

نماینده فرمانده سپاه انصالرضا استان هم در این جلسه با بیان اینکه این مجموعه ۶۵۰برنامه برای بزرگداشت دهه بصیرت و به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته است گفت: این برنامه‌ها در ۲هزار پایگاه بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمودی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود استفاده بیشتر و بهتر از بستر فضای مجازی مورد تاکید است افزود: اجرای طرح کمک‌های مومنانه برای تهیه جهیزیه، بسته‌های کمک معیشتی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ادامه خواهد داشت.

قائم مقام صداوسیما استان هم به اجرای برنامه‌های این مجموعه برای بزرگداشت حوزه حماسه ۹دی اشاره کرد و گفت: ۱۸عنوان برنامه در حوزه صدا و ۱۴عنوان برنامه در حوزه صدا در مجموع با هزار و ۳۵دقیقه، ۵۲موشن گرافی و چند پوستر و کلیپ در حوزه فضای مجازی و در حوزه معاونت خبر هم گزارش‌های خبری و پوشش برنامه‌های حماسه ۹دی را خواهیم داشت.

زارع از ویژه برنامه‌های گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم گفت و افزود: ۳۲ویژه برنامه در حوزه‌های صدا و سیما با ۸۶۰دقیقه از جمله فصل انار‌ها، مرد میدان، سی شب با سردار و نسیم شرق وتولید دو کلیپ و پخش گزارش‌های فاخر از خبراستان از جمله برنامه هاست.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم افتتاح کتابخانه سیار در یکی از روستا‌های بیرجند، رونمایی از کتاب سلام آسمان، تولید محتوا‌های صوتی و تصویری و قصه گویی در بستر فضای مجازی را از برنامه‌های کانون برای این مناسبت‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سردار سلیمانی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه