Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی‌سفیدان درباره مصوبه روز گذشته کمیسیون آموزش، اظهار کرد: با این مصوبه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بار دیگر شرایط را برای جذب نیروهای نهضت سواد آموزی پیش از سال 1391 فراهم کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس شرایط برای جذب افرادی که در آزمون شرکت کرده بودند ولی پذیرفته نشدند و جمعیت آنان حدود 6 هزار نفر بود، بار دیگر مهیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه، افرادی که به هر دلیلی از جمله شیوع ویروس کرونا در آزمون تیرماه آموزشیاران نهضت سوادآموزی شرکت نکردند، فراهم است تا با شرکت در این آزمون، بتوانند جذب آموزش و پرورش شوند.

منادی سفیدان یادآور شد: ساماندهی نیروهای نهضتی، پیش دبستانی، خرید خدماتی و حق التدریسی یکی از دغدغه‌های جدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است که با توجه به کمبود 200 هزار معلم در آموزش و پرورش، ضرورت دارد که مصوبات مجلس در این راستا هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش برای سایر گروه‌های بلاتکلیف در آموزش و پرورش  برنامه دارد و طرح آن در کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون در حال چکش‌کاری و آماده شدن جهت ارائه به صحن علنی است که مخاطب این طرح جمعیتی حدود 100 هزار معلم است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجلس شورای اسلامی مجلس استخدام علیرضا منادی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز پیش دبستانی نیروهای نهضتی نماینده مردم تبریز آذرشهر اسکو سوادآموزی حق التدریسی آموزش و پرورش آزمون استخدام کمیسیون آموزش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است