Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:21:27 GMT

روند تکمیل فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۳۲۱۲

روند تکمیل فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  شهرام ملکی صبح امروز در جلسه پیگیری ساخت فرودگاه سقز در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: روند اجرای تکمیل بخش‌های مختلف فرودگاه سقز با جدیت در حال پیگیری و در اولویت کاری است.

وی تصریح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه فرودگاه سقز از جمله بخش‌های ترمینال و ساختمان‌های جانبی، عوامل سطوح پروازی و محوطه فرودگاه با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: در حال حاضر ساختمان ترمینال و دیگر ابنیه‌های جانبی و تاسیساتی فرودگاه با پیشرفت مناسب در دست اقدام می‌باشد. 

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و محدود شدن فعالیتهای عمرانی ضروریست تا عوامل اجرایی ساخت و تکمیل فرودگاه اهتمام بیشتری جهت تسریع در کارها انجام دهند تا این طرح در زمان مقرر به پایان برسد.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد فرمانداری شهرستان سقز نیز با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و مرتبط موضوع خرید و اجرای انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات را انجام دهند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان فرودگاه سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر در جریان سرکشی بخش‌های مختلف دادگستری و دادستانی کیش از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی با حضور در میز خدمت دادگستری با مراجعه کنندگان گفتگو و دستور لازم برای تسریع و کمک به حل پرونده‌های آنها را صادر کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های کیش نیز دیدار کرد.

اصغر جهانگیر در این دیدار گفت: رشته حقوق باید کاربردی و متناسب با تخصص‌های روز جامعه متحول شود.

دانشجویان هم دغدغه‌های خود را در خصوص مباحث مالیاتی، حمایت از سرمایه گذاری، امنیت، عفاف و حجاب، اجرای صحیح قانون اساسی و چالش‌های پیش روی تولید را با سخنگوی قوه قضاییه مطرح کردند.

سخنگوی قوه قضائیه امروز از دادگاه علنی بر خط دادگستری کیش نیز دیدن کرد.

اصغر جهانگیر گفت: دادگاه‌های برخط یکی از نیاز‌های مهم قوه قضائیه بود که به تحقق پیوست.

وی خاطرنشان کرد: در صد و پانزده سال گذشته سیزده هزار قانون نوشته شده است و بسیاری از آنها در تعارض است و راه طولانی برای ساماندهی آنها وجود دارد.

خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه