Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد پوستمان خیلی کلفت شده است و اگر سه روز یکبار هم برای تیم ما بازی بگذارند مشکلی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی حسینی درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با وجود علاقه مندی هواداران و ریشه دار بودن تیم نفت  مسجد سلیمان مشکلات ساختاری زیادی داریم اما کار خود را خیلی دیرتر از تیم های دیگر و در شرایطی که حدود ۹۵ درصد نفرات فصل قبل جدا شده بودند، استارت زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم با تست گیری و استفاده از بازیکنانی که در بورس بودند تیم را جمع و جور کنیم و خدا را شکر جوان های خوبی گیرمان آمد. ان شالله بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم.

او با اشاره به مشکلات تیم نفت عنوان کرد: مسئولان این شهر به ما کمک می کنند و در بحث هتلینگ و این مسائل کمتر از تیم های دیگر نیستیم اما زمین تمرین مان مشکل دارد و مثل تیم های دیگر در نفت پول نیست. این واقعیت ماجرا است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه آیا کمک های مالی به این تیم محسوس بوده است، عنوان کرد: قبل از شروع فصل، مجوز تیم‌داری برای وزارت نفت صادر نشده بود اما در آخرین لحظه موافقت کردند و این مجوز صادر شد. بچه‌های ما 20 درصد ابتدایی خود را دریافت کردند، اما مبلغ قرارداد آنها خیلی پایین است و مانند تیم‌های دیگر بالا نیست. قراردادهای بازیکنان ما جمع و جور است. می‌بینم مسئولان و اقعا کمک و حمایت می‌کنند تا ان‌شاءالله در آینده مشکلی نباشد و روندمان حفظ شود. 

حسینی درباره صحبت‌هایش با بازیکنان نفت برای حفظ اتحاد این تیم عنوان کرد: بچه‌های خوبی داریم و به آنها گفته‌ام همیشه به فکر پیشرفت باشند. زیرا نفت جای خوبی است برای اینکه بتوانند خود را نشان داده و به بالاترین سطح فوتبال مملکت برسند. از نظر حاشیه‌ای مشکلی نداریم و تیم خوبی داریم. فقط نیاز است به تیم ما بیشتر توجه شود.

او درباره اعتراض بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نسبت به برنامه‌ریزی این مسابقات توضیح داد: واقعیت این است که به این موضوع عادت کرده‌ایم و پوستمان خیلی کلفت شده است. اگر سه روز یکبار هم برای نفت بازی بگذارند مشکلی نیست. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره حواشی دیدار این تیم با ماشین‌سازی ودرگیری‌های پایان بازی گفت: اتفاق خاصی در آن بازی نیفتاد. هر دو تیم تحت فشار بودند و ماشین‌سازی قصد داشت حتما ما را شکست بدهد. خدا را شکر سه امتیاز را کسب کردیم.در جریان بازی درگیری‌های لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و در پایان این دیدار هم احمد گوهری که دروازه‌بان و کاپیتان تیم ماست سعی کرد جو را آرام کند اما درگیری کوچکی بین آنها به وجودآمد که سریع ماجرا حل شد. بازیکنان جوان هستند و به دلیل احساسی بودنشان شلوغ‌کاری کردند اما با حل شدن قضیه، به سرعت هم وارد رختکن شدند. 

حسینی درباره اینکه به هر حال این صحنه‌ها برای اهالی فوتبال خوشایند نبود توضیح داد: واقعیت این است که هیچ کس دوست ندارد چنین دعواهایی در فوتبال به وجود بیاید، اما بازیکنان جوان بی‌تجربگی کردند و اگر قرار است با آنها برخورد شود، باید با دیده تسامح به این ماجرا نگاه شود. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان باید یاد بگیرند خود را کنترل کنند. اگر بخواهند با همین رفتار در رده‌های بالاتر حاضر شوند، تبعات بدی برای‌شان دارد. ما هم وظیفه داریم این مسائل را به آنها بگوییم اما در جایی هم باید چشم‌پوشی کرد تا بازیکن جوان ضربه نخورد. این نفرات هم موظف هستند چنین مواردی را تکرار نکنند.

او درباره مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: تعویق یک روز دیدار با ماشین‌سازی سبب شد هزینه‌های زیادی را متحمل شویم. یک شب اضافی هتل را اجاره کرده و بلیط پروازمان را از دست دادیم. متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما سیستم هیتینگ ندارند  و اگر دیدار ماشین‌سازی و نفت به صورت مثال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با توجه به مجهز بودن این استادیوم به همین سیستم چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما قدیمی است و سیستم گرمایشی و زهکشی خوبی ندارد. به همین دلیل چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. تغییر دیدار با ماشین‌سازی کارمان را سخت کرد زیرا تمرکز بازیکنان نفت به هم خورد و اصلا فکر نمی‌کردیم چنین اتفاق رخ بدهد. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره دیدار آینده تیمش مقابل پیکان توضیح داد: پیکان واقعا تیم سختکوشی است و بازی کردن با این حریف کار خیلی سختی است. مثل تیم ما خیلی خوب دفاع می‌کنند و برای بازی‌شان برنامه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان تیم های دیگر ماشین سازی تیم نفت تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله

به گزارش همشهری آنلاین ناصر ابراهیمی، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی، اظهار داشت: بازی زیبایی بود و علی رغم اینکه پرسپولیس حذف شد، اما به نظرم پیروزی‌ حق آلومینیوم بود و من به شخصه این برد را به این تیم اراکی تبریک می‌گویم.

وی در این رابطه افزود: مقصر این شکست اوسمار بود و پرسپولیس چوب اشتباهات او را خورد چراکه با تعویض‌های اشتباه تیم را به دردسر انداخت. از قدیم گفتند نقد را ول کردی و نسیه را چسبیدی؟ آقای اوسمار ما ۵ روز دیگر با سپاهان بازی داشتیم طی این زمان بازیکنان استراحت کافی را داشتند، اما چرا بازیکنان موثر تیم را تعویض کردید که اینگونه به دردسر بیفتیم؟ من از اینکه ۲ بار اختلاف ۲ گله را از دست دادیم به شدت حسرت خوردم.

*حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مجتبی حسینی مربی توانمند و کاربلدی است و در گذشته نیز شاگرد بنده بوده و او را به خوبی می‌شناسم. حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد و به هر آنچه که می‌خواستند رسیدند. مجتبی حسینی بعد از تعویض‌های اوسمار بازیکنان جوان و باانگیزه تیمش را وارد زمین کرد و در دقایق پایانی و زمانی که پرسپولیس فکر می‌کرد بازی را برده ناگهان غافلگیر شد و در کمتر از ۲۰ دقیقه سرخ پوشان را نقره داغ کردند.

ابراهیمی در خصوص عملکرد بازیکنان در این بازی، عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه ۷۰ خوب بودند، اما بعد از آن در رویای صعود ماندند و غافل از اینکه آلومینیوم در اراک زهردار است تمرکزشان را از دست دادند. علی رغم اینکه مهاجمان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، اما خط دفاعی سرخ‌ها نمره قبولی نگرفتند و اینگونه شکست خوردیم. لیموچی و شروین بزرگ از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال ایران هستند و باید مراقب خودشان باشند که فوتبالشان در آینده توسط برخی دلال‌ها نابود نشود.

*سپاهان به این سادگی تسلیم نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کادرفنی پرسپولیس باید بیشتر از این‌ها محتاط عمل می‌کرد. ما یک زمانی به همراه علی پروین ۹۰ دقیقه در یک دیدار بازی می‌کردیم و همینطور تیم‌هایی که هدایتشان را بر عهده داشتم هرگز به خاطر ترس تا پایان ۹۰ دقیقه دست به ترکیب و ارنج تیم نمی‌زدیم، چرا که این کار در یک بازی مهم باعث سردرگمی تیم خواهد شد.

ابراهیمی در پایان درباره با دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و به این سادگی تسلیم نمی‌شود و تن به شکست نخواهد داد، اما در هر صورت این بازی در آزادی است و باید بازیکنان نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا ان‌شاءالله یک بازی هجومی و پرگل را شاهد باشیم و در کنار اینکه از فوتبال لذت می‌بریم شاهد برد پرسپولیس هم باشیم. پیروزی در این بازی ۹۰ درصد مسیر قهرمانی در لیگ را برای شاگردان اوسمار هموار خواهد کرد و کادرفنی زمان مناسبی دارد تا بتواند این بازی را آنالیز کنند. سپاهان تیم شوت زنی است و در حملات پرتعداد ظاهر خواهند شد که امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس برای این بازی به خوبی آماده شوند.

کد خبر 847634 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست