Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:06:47 GMT

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۴۰۲۲

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب

انسان‌ها همواره به دنبال پیدا کردن راهی برای آسایش بیشتر و بالا بردن بهره وری هستند. به همین دلیل هم از سیستم‌های پیشرفته و نرم افزارها کمک می گیرند تا بتوانند امورشان را سریع تر و راحت تر پیش ببرند. گذشته از این‌ها درصد خطا به وسیله سیستم‌های هوشمند بسیار کمتر از خطاهای انسانی و دستی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه نرم افزاری معین، امروز قصد داریم نرم افزارهای حسابداری تحت وب را برایتان شرح دهیم که از آسان‌ ترین و بی دردسرترین روش‌های حسابداری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسابداری تحت وب چیست؟

نرم افزار حسابداری تحت وب در واقع نوع دیگری از نرم افزارهای حسابداری است که در بستر وب قابل دسترس می باشد در واقع نرم افزار حسابداری تحت وب به نرم افزاری گفته می شود که در هر جای دنیا فقط با در اختیار داشتن اینترنت می توانید از طریق مرورگر به حسابداری خود دسترسی داشته باشید. این روش بسیار ایده‌آل و کاربردی بوده ولی ناگفته نماند معایبی هم دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم:

مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب

این نرم افزار با کمک اینترنت قابل اجراست و به همین دلیل نیاز به نصب و راه اندازی ندارد. از طرفی هم نیازی به نگهداری یا ارتقا سیستم حسابداری نخواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده این نوع از نرم افزارها، دسترسی ساده به آن میباشد. بدین معنا که تنها با باز کردن یک مرورگر مانند کروم یا اپرا به آسانی میتوانید به نرم افزار حسابداریتان دسترسی داشته باشید.

آیا نرم افزار حسابداری تحت وب نا امن است، بالعکس تمام تصورات غلطی که از حسابداری تحت وب وجود دارد، این نرم افزارها بسیار امن بوده و در برابر حملات سایبری ایمن هستند. پس نباید نگران اطلاعات مهم خود باشید چراکه امنیت آنها از این روش تامین می باشد.

آیا امکان از بین رفت اطلاعات حسابداری تحت وب وحود دارد، مسلما اطلاعات مهمی در سیستم‌های حسابداری نگهداری میشود و خطر پاک شدن یا ربوده شدن آنها، یکی از بدترین حوادث ممکن برای یک شرکت یا سازمان است.

اگر می خواهید هیچوقت دچار این مشکل نشوید و این خطرات اطلاعات مالیتان را تهدید نکند، باید از نرم افزار حسابداری تحت وب کمک بگیرید. جالب است بدانید این نرم افزار به صورت خودکار و اتومات از داده‌های شما نسخه پشتیبان تهیه میکند و به همین دلیل هم کمتر پیش می‌آید که اطلاعاتتان از بین برود.

آیا محدودیت زمان و مکان در حسابداری تحت وب وجود دارد، خیر یکی از مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب این است که شما هیچ گونه محدودیت مکانی نخواهید داشت و در هر کجای دنیا که باشید با اتصال به اینترنت قادر خواهید بود به اطلاعاتتان دسترسی پیدا نمایید. همچنین محدود به زمان خاصی هم نیستید و الزامی ندارد که حتما در محل کارتان باشید تا بتوانید به امور خود رسیدگی کنید.

اگر می خواهید اطلاعاتتان یکپارچه باشد و به آنها نظم بدهید باید از نرم افزار حسابداری تحت وب کمک بگیرید. با این وجود دیگر نگران دوگانگی و احتمال خطا از سمت کارمندانتان نیستید چراکه آنها همگی به یک اطلاعات یکپارچه متصل هستند و این موضوع میتواند از بروز اشتباهات جلوگیری کنید.

ناگفته نماند که با بهره مندی از این نرم افزار همواره اطلاعات به روزی خواهید داشت. یعنی اطلاعاتتان به صورت اتوماتیک به روز رسانی میشود و این چالش از سر راهتان برداشته خواهد شد.

مزیت دیگر نرم افزار حسابداری تحت وب، قابلیت تهیه انواع گزارشات در همان لحظه میباشد. هنگامی که به مسافرت رفته‌اید یا در محل کارتان نیستید هم می توانید روند کار را بررسی و از طریق این گزارشات عملکرد کارکنانتان را زیرنظر بگیرید.

یکی از محبوب ترین و بهترین مزایای این نرم افزار مکانیزه نموده امور می باشد. فرض کنید محصولی را به صورت آنلاین خرید و فروش نموده‌اید، اطلاعات مربوط به این عملیات کاملا اتومات در نرم افزار حسابداری تحت وب ثبت میشود و دیگر نیازی به ثبت دستی نیست. این ویژگی میتواند باعث صرفه جویی در زمان شود، پس یک ویژگی ارزشمند و عالی به شمار می رود.

با بهره مندی از نرم افزار حسابداری تحت وب دیگر کارتان به دلیل خرابی سیستم، پیکربندی، راه‌اندازی و دیگر مشکلات سخت افزاری به تعویق نمی‌افتد. این مزیت برای افرادی که قدر زمانشان را میدانند بسیار مناسب است چرا که از اتلاف وقت جلوگیری میشود.

نکته حائز اهیمت دیگر در مورد نرم افزار حسابداری تحت وب، قابلیت اجرا بر روی تمامی سیستم‌های هوشمند مانند تبلت، موبایل، لپ تاپ و انواع سیستم عامل‌ها مانند اندروید و IOS است.

از تمامی این گفته‌ها می توان دریافت که این نرم افزار میتواند باعث سرعت بخشیدن به امورمان شود و همین موضوع سبب پیشرفت در کسب و کار خواهد شد.

معایب نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از معایب مهم این نرم افزار عدم دسترسی به حسابداری تحت وب در هنگام قطع شدن اینترنت می باشد. دلیل این مشکل هم ماهیت خود نرم افزار حسابداری تحت وب است.

البته راهکارهای بسیاری برای رفع این مشکل وجود دارد اما هیچکدام به خوبی نتوانسته‌اند آن را حل نمایند. در اصل این چالش باید به صورت ریشه‌ای از بین برود و تابحال کسی نتوانسته راه حل مناسبی برای آن بیابد.

جمع‌بندی

با توجه به تمام این گفته‌ها می توانید گزینه مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب نمایید. اینکه کدام روش حسابداری می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند و باعث موفقیت تان شود.

تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. در صورت نیاز به مشاوره یا راهنمایی در مورد انواع نرم افزارهای حسابداری میتوانید با گروه نرم افزار حسابداری معین، در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار های حسابداری نرم افزار حسابداری نرم افزار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی، cvv ۲ و تاریخ انقضای کارت را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند.

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی حتما از سکو‌های عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک‌ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که اکثرا لینک آن‌ها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک‌ها به وسیله پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای شما ارسال می‌شود، اکیدا خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد